Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Eerst en vooral aan iedereen een goed verzameljaar 2010
Hier mijn eerste update van dit jaar.
Heb wel eventjes naar mijn topic moeten zoeken.
Stond reeds op pagina 4.
Eerst wat minder nieuws: de verwachte Reventon GT zal niet gebouwd worden (te weinig bestellingen)
Maar heb in de plaats dan maar de Reventon Spyder van MR aangeschaft om de moed erin te houden.
Weer een zeer mooi afgewerkt model
en nog een leuke aanwinst van Yow.
Persoonlijk vind ik hem ietsje minder afgewerkt als een MR,maar nog steeds
de Jarama RS
alleen is het Bob Wallace
en hier samen met de Jota en Urraco van deze Nieuw-Zeelander
Als dit geen goede start is
Laatst gewijzigd door dave.r op di 12 jan 2010 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook een lekker begin voor 2010 Wat een heerlijk rijtje op de laatste foto zeg Zonde dat je Reventon niet gebouwd gaat worden, maar ik denk dat deze wel iets goedmaakt
Heb net bericht gekregen dat deze onderweg is uit de States.
Nu nog kosteloos voorbij customs geraken.
Gallardo LP550-2 Valentino Balboni Verde Ithaca.
De kleur komt op deze foto niet zo goed over, maar zodra hij is aangekomen zullen we dit rechtzetten.
Schitterende toevoegingen heb je daar, die Bob Wallace is best wel mooi, vooral omdat het zo uniek is (gewoon schitterend dat ze zijn naam gemist hebben)
Wel héél jammer dat die Reventon GT niet gebouwd wordt, ziet er in elk geval best wel indrukwekkend uit ... misschien komt er iemand anders nog wel mee binnenkort
Ik heb ook al verschillende Looksmart modellen van AutoBarn laten afkomen ... maar ben er mee gestopt ... ik moest altijd betalen als ze aankwamen, laatste keer zelfs meer dan 70 Euro (waren wel drie Looksmarts) ... dus ik hoop voor jou dat ze door de mazen glippen want deze 'Jolly green giant' is echt wel mooi
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.