Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben van plan om naar de WRC van duitsland te gaan. Maar weet iemand waar die PRECIES wordt verreden. Ik weet dat het in de buurt van Trier is. Maar wil er dan eventueel een paar overnachtingen doen. Dus zou fijn zijn als ik niet zo ver hoefde te rijden. Ik kon zo gauw niks vinden op internet
Laatste keer dat WRC Rally Deutschland werd verreden was het in en om Trier. Ruim van te voren kun je via de officiele website de nodig informatie vinden. Volgens mij waren de kaarten destijds te koop bij de plaatselijke VVV (vauvauvau) en ook bij de ADAC winkel in het centrum. Proeven worden in de nabije omgeving van Trier verreden, maar tijdens de super special (circus maximus) denderen de heren dwars door het historische stadscentrum van Trier.
Moet in 2010 ook maar eens gaan kijken als mijn vakantieplanning het toelaat... laatste kans om de 300PK rally-gebakjes dicht bij huis in actie te zien in WK-verband.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ik ga hier ook al jaren naar toe en je kunt het beste net voor trier een huisje of pension huren.
Ik zit vaak in de buurt van trintenheim of leiwen en dan zit je zaterdag op loopafstand van de proefen.
wij slapen in schweich 12 km van trier vanaf woensdag tot maandag.
lekker op het gemak kijken daar op de service en op de donderdag de schakedown is ook mooi voor de hantekeningen in mijn foto boek
Laatst gewijzigd door rallytukker op za 23 jan 2010 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
gerardwrm schreef:Leiwen is ook dit jaar weer ons slaapplekje !
geloof 6e keer dat we deze rally doen .....
hopen op de zondagochtend hairpin !
Waar zit je altijd in leiwen dan en ken je die wijnstube dan ook daaro dat was lachen daar vorig jaar meeting met meer rallyvrienden en een hoor meer nederlanders.
wij zitten vaak in het landal park boven op de berg aan de leiwen kan.(uitzicht op de proef van zondag.
Moet je hiervoor ook nog kaartjes halen. Of kun je hier zo naartoe en ergens gaan zitten. Neem aan dat je wel een proevenboekje kunt kopen waar de proever verreden worden. Maar verder kost het toch niks. Kwa kaartjes die je moet kopen.
zaterdag naar spa voor de ledgend de spa met veel oude rally rijders en wagens tot 1986.
330 deelnemers krijg nu al kramp in de vingers van het foto`s maken
en een wek erna naar de haspengouw ook weer bij de zuider buren
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.