Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hier zijn een paar sneeuwfoto's die ik van middag heb gemaakt van mijn Subaru Impreza WRX 1/24 van Maïsto en 2 Lancia Delta S4 1/24 van Burago (de rode is spijtig genoeg een keer gevallen en heeft een barstje in de voorruit )
Leuke foto's van de rallymodellen in de sneeuw Die Delta S4 was een van mijn aller eerste modelletjes. Daar speelde ik toen nog gewoon mee, al heb ik nog altijd. Dat was de witte met martini livery.
FordMustangGT schreef:Leuke foto's van de rallymodellen in de sneeuw Die Delta S4 was een van mijn aller eerste modelletjes. Daar speelde ik toen nog gewoon mee, al heb ik nog altijd. Dat was de witte met martini livery.
Ik heb de mijne ook al lang en speelde er toen ook nog mee , vandaar de barst in de ruit, had waarschijnlijk veel te snel gereden
Ik ben vandaag naar het autosalon in Brussel geweest en heb er een nieuw modelletje gekocht !!!
Het is een BMW M3 e93 op 1/43 in het wit van Minichamps in dealerdoos !
Ik plaats in de loop van volgende week foto's, want het was al donker als ik thuiskwam
Ook een mooie luxe verpakking, die mis ik wel vaker bij 1:18 modellen.
Grtz marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533