Smokey`s collectie: Nieuwe opstelling.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Smokey update 14-10: scoobietime p29 (vorige update p27)

Bericht door Mr. Dj M. »

Weer een mooie update en die nieuwste, ja ik vind hem niet lelijk maar als sedan heeft het gewoon net dat beetje speciaals dat het al jaren heeft.
Hij is er ook, dus ik vind de keuze om de sedan hier niet te voeren gewoon niet handig! De echte ommezwaai van liefhebbers om de STI als hatchback te hebben, die zal er toch niet komen, daarvoor is de geschiedenis van de Impreza sedan al te lang....

Die bladwijzer, erg handig :D :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Pracht rally geweld. Inderdaad de scoobie der scoobies is ook hier het meest gewaardeerd :drool:
Smokey

Bericht door Smokey »

Peter Parker schreef:Ik verwachtte een wagen van scooby doo :doh: , maar dit is ook mooi zo op het diorama.
sorry als het een teleurstelling was maar het past niet helemaal in mijn collectie thuis (misschien als ik later offspring zou hebben dat ik die dat kan laten verzamelen :D, zijn hier meer forumleden die jeugdigen trainen :lol: )
Ferdi schreef:Ik moet echt binnekort langs komen Rich,je hebt volgens mij echt een serieus mooie verzameling.
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
ik doe mijn best om er wat moois van te maken en als je hier aan komt moet je maar beoordelen of het een beetje lukt :wink: :P
Mr. Dj M. schreef:Die bladwijzer, erg handig :D :thump_up:
Thx, Scheelt weer heel wat zoekwerk voor de geïnteresseerden dacht ik :cool:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Prachtige plaatjes weer om te zien, mijn verzamelthema is geen rally, maar ik geniet daarom niet minder van je modellen :worshippy:
Smokey

Bericht door Smokey »

Ferrarifan schreef:Prachtige plaatjes weer om te zien, mijn verzamelthema is geen rally, maar ik geniet daarom niet minder van je modellen :worshippy:
altijd extra leuk om te horen dat iemand buiten het verzamelgebied je verzameling ook kan waarderen :thump_up:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
jurdup

Bericht door jurdup »

knappe subkes :thump_up:
de munster staat hier ook in de collectie
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Ik blijft het nieuwe model steeds meer waarderen, maar helaas is het geen sedan :oops:
Die oersubkes hebben nog steeds mijn grootste interesse :drool: :worshippy:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Smokey

Re: Smokey update 22-01: nieuwe kansen (vorige update p29)

Bericht door Smokey »

Dag Heren en dames!

Wat is het een tijd geleden dat ik hier ophet forum ben geweest om eens lekker rond te kijken!
ik heb gezien dat ik belachelijk veel nieuwe collecties heb gemist van nieuwe forum aanwinsten. Daarnaast natuurlijk ook de updates van alle forum diehards :( :cry: :oops:
Dit alles heeft een voor mij kloten reden gehad. Ik heb namelijk zojuist een faillisement meegemaakt van het bedrijf waar ik voor werkte en dat zat er al even aan te komen maar de kogel ging vorige week door de kerk. het was een superbedrijf dat bijna de naam van familiebedrijf zou mogen dragen. zo voelden wij (de werknemers en het opperhoofd ons wel) Het was het eerste bedrijf waar ik fulltime voor aan het werk ben geweest en ik heb het er ook best moeilijk mee gehad.
Hoe onvoorstelbaar het ook is werd ik op de avond van het faillisement ende sluiting van het bedrijf al opgebeld door een ander bedrijf of ik daar wou komen werken. en ben ik dus na alle ellende vooraf maar anderhalf uur in de veronderstelling geweest dat ik werkeloos zou worden. dikke zucht dus. het was vorige week echt een aflevering van jantje lacht jantje huilt!!!!!!!

Maar goed ........: na alle misere heb ik weer zin in het plezier en de afleiding van dit heerlijke forum :worshippy:
Om te beginnen heb ik maar 1 model gefotografeerd. voor mij is dit een model met een speciale betekenis omdat ik het van 2 (forum)vrienden heb gekregen als opkikker in de K.U.T. periode die ik heb gehad.
Het is de Seat Ibiza kitcar van Rovanpera en Repo uit de network Q rally van 1996
ik had hier al een tijdje naar rondgekeken op beurzen maar niet veroverd. en nu kreeg ik hem als hart onder de riem!!!
RUDIE EN FERDINAND BEDANKT VOOR DIT MODEL :!: :worshippy: :!: :!:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik kon me geen betere nieuwe start voor stellen op het forum dan dit model. leek me niet meer als terecht om deze te gebruiken

GReetz Richard
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Hey Richard, ik miste je al een tijdje...

Weet wat het is om in huidige economische situatie voor je baan te bangen... nare tijden. Mooi dat het met een sisser is afgelopen en dat je weer vlot onder de pannen bent. Heb een fiks aantal ex-collega's die dat sinds de reorganisatie bij ons vorig jaar nog steeds niet kunnen zeggen...

Laat ze maar weer komen die fijne rally-updates. Zijn nog een paar van die stickerfetisjisten bij gekomen de laatste tijd... :worshippy:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

He Richard,

Gaaf dat je er weer bent na de Kwalitatief Uitermate Teleurstellend tijd die je gehad heb en nu frisse start en wat dat model beteft dat ......... ach je weet wat we er mee bedoelden.
En laat maar komen die update's er zitten mooie modellen bij.

Je grote broer.
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Altijd zwaar als je je baan kwijtraakt bij een bedrijf die veel voor je heeft betekend. Het is uiteraard wel super dat je gelijk alweer aan de slag kon :thump_up: Dat heb ik wel eens anders gehoord de afgelopen maanden.

De rallybolide mag er uiteraard ook weer zijn :drool:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Nou, welkom zurück hè :)

Een heel gave Ibiza heb je gekregen van Rudie en Ferdi. Echt super :thump_up: :thump_up:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Fraaie Ibiza!
Afbeelding
manowar

Bericht door manowar »

welkom terug :thump_up: en meteen met een erg fraai model :worshippy:
tom

Bericht door tom »

Dikke 1pizza!
Plaats reactie