Dag Heren en dames!
Wat is het een tijd geleden dat ik hier ophet forum ben geweest om eens lekker rond te kijken!
ik heb gezien dat ik belachelijk veel nieuwe collecties heb gemist van nieuwe forum aanwinsten. Daarnaast natuurlijk ook de updates van alle forum diehards
Dit alles heeft een voor mij kloten reden gehad. Ik heb namelijk zojuist een faillisement meegemaakt van het bedrijf waar ik voor werkte en dat zat er al even aan te komen maar de kogel ging vorige week door de kerk. het was een superbedrijf dat bijna de naam van familiebedrijf zou mogen dragen. zo voelden wij (de werknemers en het opperhoofd ons wel) Het was het eerste bedrijf waar ik fulltime voor aan het werk ben geweest en ik heb het er ook best moeilijk mee gehad.
Hoe onvoorstelbaar het ook is werd ik op de avond van het faillisement ende sluiting van het bedrijf al opgebeld door een ander bedrijf of ik daar wou komen werken. en ben ik dus na alle ellende vooraf maar anderhalf uur in de veronderstelling geweest dat ik werkeloos zou worden. dikke zucht dus. het was vorige week echt een aflevering van jantje lacht jantje huilt!!!!!!!
Maar goed ........: na alle misere heb ik weer zin in het plezier en de afleiding van dit heerlijke forum
Om te beginnen heb ik maar 1 model gefotografeerd. voor mij is dit een model met een speciale betekenis omdat ik het van 2 (forum)vrienden heb gekregen als opkikker in de K.U.T. periode die ik heb gehad.
Het is de Seat Ibiza kitcar van Rovanpera en Repo uit de network Q rally van 1996
ik had hier al een tijdje naar rondgekeken op beurzen maar niet veroverd. en nu kreeg ik hem als hart onder de riem!!!
RUDIE EN FERDINAND BEDANKT VOOR DIT MODEL
Ik kon me geen betere nieuwe start voor stellen op het forum dan dit model. leek me niet meer als terecht om deze te gebruiken
GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!