Weer tijd om ook eens weer wat te laten zien.
Afgelopen zaterdag zijn we (mijn vrouw en ik) op bezoek geweest bij Matt en zijn vrouw Lucy.
Goed om te zeggen dat het goed ging met Matt. Hij zag er goed uit en zei dat hij zich ook prima voelde. Zoals Matt op zijn eigen topic al melde, de kuur slaat goed aan. Gelukkig!
Het weer was gelukkig prima zodat de hele trip naar Weert prima verlopen is. We hadden het er ook graag voor over.
We hebben een heel gezellig bezoek gehad en we konden prima over onze hobby praten. Ook heb ik mijn verzameling daar zien staan

Niet helemaal natuurlijk, want hoewel onze verzameling voor ik denk 95 % het zelfde is zitten er toch heel veel verschillen in. De krenten in de pap zullen we maar zeggen!
Ik zou best nog wel even willen "choppen" in zijn vitrines
Zoals ook al eerder gemeld had Matt ook een model voor me gemaakt en die was klaar. Ik heb denk ik wel een uur zitten kwijlen en draaien aan het model om alle kanten goed te kunnen bekijken. Wauw wat een gaaf model is dat geworden! I am happy
Het betreft hier een model van een Ferrari 575 GTC waar Mike Hezemans samen met Delatraz en Barde in 2004 de 12 uurs race op Sebring mee heeft gereden. Helaas uitgevallen door ophangingsproblemen. Maar wel een schitterend model van BBR.

De foto is niet geweldig maar dat doen we nog wel eens over als het weer wat opknapt.
En de echte
Maar ik had nog wat. Ook een die je nog niet veel zal zijn tegen gekomen.
Dit model is een Porsche 935 / 84. In deze wagen heeft Kees Nierop de 24 uursrace op Daytona gereden in 1985. Hij deed dit samen met Jim Mullen en Ray Mcintyre. Geen echt bekende amerikanen. Ze zijn 5e geworden met deze wagen. Het is een factory build model van Remember.
En hier weer de echte
Als laatste voor nu nog een voor mijn Zandvoort verzameling.
Dit is de winnaar uit 1967, Jim Clarck in zijn Lotus 49 Ford.
Nou voor nu was het dat.
Tot de volgende keer.
-Gerben-