Exoto.com teleurstelling

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hakushi
Berichten: 654
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 11:13
Locatie: Den Haag

Exoto.com teleurstelling

Bericht door hakushi »

Wat een teleurstelling is exoto zeg als je direct bij hen een nieuw wilt kopen.

Ter duidelijkheid, het gaat hier niet om de modellen maar het feit dat ik zelf geen credit card heb.
Nu ik met nieuwjaar via de mail een coupon code kreeg (bedankt marco) dacht ik met leuke korting een model te kopen.

Zie boven: ik heb dus geen creditcard, dus mijn ouwe ingeschakeld om dit model voor mij te bestellen en dan betaal ik hem gewoon.
Niets raars lijkt me..... alleen kunnen ze bij exoto bij nieuwe klanten de link niet leggen tussen twee personen met de zelfde achternaam en andere voorletters
als ik dus bestel en de betalers creditcard heeft andere voorletters...... nou dan kan ik je een week lange mailwisseling laten zien waar je duizelig van wordt.
Uiteindelijk dus voor mij geen Nissan R89 arie luijendijk voor een betaalnbaar bedrag.....

bedankt exoto!
:evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Jasper
Berichten: 486
Lid geworden op: vr 28 nov 2008 16:20

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door Jasper »

Waarom laat je hem dan niet gewoon bij je ouwe bezorgen, onder zijn naam ?? :oops:
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door rpi »

De service van Exoto is inderdaad erg belabberd.

Had er ook een paar modellen besteld met dezelfde coupon, maar ze wilden een bewijs dat ik woon waar ik woon, een kopie van mijn creditcard overzicht etc, omdat ik een nieuwe klant zou zijn.

Maar dat ben ik dus helemaal niet.

Heb de mailtjes gelijk benut, omdat ze me vorig jaar een model geleverd hadden dat kapot aankwam. Ze hebben toen op mijn klacht nooit gereageerd.

Nu zeggen ze er naar te gaan kijken , ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
hakushi
Berichten: 654
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 11:13
Locatie: Den Haag

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door hakushi »

Jasper schreef:Waarom laat je hem dan niet gewoon bij je ouwe bezorgen, onder zijn naam ?? :oops:

laten we zeggen dat we alles via de mail meerdere malen hebben uitgelgd en bovenstaand voorstel uiteraard hebben voorgelegd....
rpi schreef:De service van Exoto is inderdaad erg belabberd.

Had er ook een paar modellen besteld met dezelfde coupon, maar ze wilden een bewijs dat ik woon waar ik woon, een kopie van mijn creditcard overzicht etc, omdat ik een nieuwe klant zou zijn.

ook dat, en ze hadden het over faxen als eind van de maand het recu komt...... faxen..... dat was 1990 mensen. wie heeft er nog een fax?
postkantoor ja. maar die vragen dikke cash om te faxen naar amerika.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door Honda.f1 »

wat achterlijk zeg. Voor die bedragen die ze voor die modellen vragen mogen ze toch wel wat meer service bieden in de vorm van betaalmogelijkheden. Creditcards is zo ouderwets. Iedereen gebruikt tegenwoordig het Ideal of Paypal systeem voor zijn internet winkels toch?

Ik had laatst ook het ge***K met Acer. Had een laptop gekocht met vista, maar kon hem gratis upgraden naar windows 7. moest alleen even naar de acer site gaan om het te activeren en dan zou ik het toegestuurd krijgen. bleek dat ik wel de verzendkosten moest betalen. vond ik opzich niet zo erg, maar dat kon dus alleen per creditcard. gelukkig hebben mijn schoonouders zo'n card en heb ik het uiteindelijk allemaal kunnen regelen, maar ik vind het een ronduit slechte actie dat veel bedrijven nog oude systemen hanteren zoals CC en Fax apparaten.

Als je een nieuwe auto gaat kopen wil je toch ook niet een radio met cassette tapes erin?
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gebruikersavatar
hakushi
Berichten: 654
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 11:13
Locatie: Den Haag

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door hakushi »

Drama vandaag weer groter geworden....

Exoto heeft gemeld dat het geld van de creditcard is gehaald en dat ze nu binnen een maand een check sturen om terug te betalen.
WTF.... ik wil gewoon dat model, als betaald is.

Wat een zooitje maken die lui er van zeg.

Zal zeker ook wel eens goed gaan maar ik gooi een waarschuwing uit:

EXOTO.COM..... niet zomaar bestellen!!!!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door rpi »

Niet accepteren. Contact opnemen met de creditcard maatschappij. Volgens mij krijg je nog kosten voor je kiezen als je een cheque probeert te innen bij een NL bank.

De creditcard maatschappij kan de terugdraaiing voor je regelen, je hoeft nooit een cheque te accepteren. Bovendien duurt dat lang en ben je je geld dus een tijd wel kwijt + kosten.
Gebruikersavatar
hakushi
Berichten: 654
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 11:13
Locatie: Den Haag

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door hakushi »

Thx.

dat heb ik ze zojuist gemaild.
+ in gefustreerde taal dat ze maar moeten leveren!
Gebruikersavatar
hakushi
Berichten: 654
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 11:13
Locatie: Den Haag

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door hakushi »

kan op slot.
zonder verder enige reactie gehad te hebben stond er ineens een model in huis toen ik thuis kwam.
op zich hartsikke blij ermee, tis een prachtstuk
maar ik ben moe gestreden, door de omslachtigheid.
Gebruikersavatar
kennytuning_
Banned
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:28
Locatie: belgie, Oost-vlaanderen =)

Re: Exoto.com teleurstelling

Bericht door kennytuning_ »

phoe als ik dat lees dan zou mijn zin direct over zijn om bij exoto te bestellen :thump_down: :eh:
Afbeelding
Plaats reactie