Ottomobile 1:18 straat discussie topic
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Ik vind de 11 Zender ook wel leuk, maar inderdaad eigenlijk jammer dat het de Zender is
, want anders had het heel leuk gestaan naast de 21 Turbo. Nu is die voorlopig voor Ferrari Fan, maar mochte die hem verkopen, dan zou ik toch nog wel eens degene kunnen zijn die hem dan over neemt.

-
als het goed is komt de 11 zender weer te koop met de tijd
- Mr. Dj M.
Dat zou inderdaad best kunnen frankrijkrijder
Goed de boel is betaald voor de volgende maand. Hochi-Rocku heeft z'n bestelling alleen geannuleerd, dus de verzendkosten zijn iets gestegen, we gaan van 7,25 naar 7,75 per stuk. Goed die stijging moeten we later maar even afhandelen....
Definitieve order lijst voor februari is geworden:
- Alipine A106 (1x Mr. Dj M.)
- Renault 5 Alpine Turbo (2x elcamino, frankrijkrijder)
- Peugeot 205 Rallye (2x elcamino, frankrijkrijder)
- Peugeot 405 T16 (2x elcamino, frankrijkrijder)

Goed de boel is betaald voor de volgende maand. Hochi-Rocku heeft z'n bestelling alleen geannuleerd, dus de verzendkosten zijn iets gestegen, we gaan van 7,25 naar 7,75 per stuk. Goed die stijging moeten we later maar even afhandelen....
Definitieve order lijst voor februari is geworden:
- Alipine A106 (1x Mr. Dj M.)
- Renault 5 Alpine Turbo (2x elcamino, frankrijkrijder)
- Peugeot 205 Rallye (2x elcamino, frankrijkrijder)
- Peugeot 405 T16 (2x elcamino, frankrijkrijder)
- Mr. Dj M.
Zo de nieuwe pre-order lijsten zijn er weer, dus bij deze starten we weer een blokje 
Weer teveel mooi spul
De verzendkosten zijn onveranderd, nog steeds met een ongunstig "tussen" tarief.....
De bedragen (per maand):
1 model : 18.00 Euros --> p/st 18
2 modellen: 22.00 Euros --> p/st 11
3 modellen: 28.00 Euros --> p/st 9.35
4 modellen: 33.00 Euros --> p/st 8.25
5 modellen: 52.00 Euros --> p/st 10,40
6 modellen: 52.00 Euros --> p/st 8.70
7 modellen: 54.00 Euros --> p/st 7.75
8 modellen: 58.00 Euros --> p/st 7,25
Voor de maand MAART staan de volgende modellen op het programma en deze kosten deze exlusief 39 euro:

Voor de maand APRIL staan de volgende modellen op het programma en deze kosten deze exlusief 39 euro, behalve de 5 MAXI Turbo, deze is 45 euro:

Vanuit Otto wordt er per maand verzonden, maar naar jullie toe kan ik het natuurlijk combineren! Inmiddels een reactie van Otto gehad en we kunnen er vanuit gaan dat meer dan twee stuks per model echt niet meer mag. Nou was dit een reactie op de Peugeot 405 die waar er maar 500 van zijn, maar goed ga er maar vanuit dat de actie met de Megane's dus eenmalig was!
Aangezien de verzendkosten niet veranderen, blijft het dus relatief ongunstig om in totaal vijf modellen te pre-orderen. Het is het het beste als we de vier halen of meer dan zes.
----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for March (moet bevestigd en betaald zijn aan Otto uiterlijk 20 februari):
- Simca 1000 Rallye 3 (1x Mr. Dj M.)
- Alpine A610 GT Le Mans (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan + een toch mogelijk exemplaar voor Autofan)
- Citroën AX GT (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan)
----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for April (moet bevestigd en betaald zijn aan Otto uiterlijk 20 maart):
- Renault 5 MAXI Turbo [DIAC] (1x Ferrari Fan)
- Renault 11 Turbo
- Renault 17 Gordini (1x Mr. Dj M)
- Peugeot 106 Rallye (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan)

Weer teveel mooi spul

De verzendkosten zijn onveranderd, nog steeds met een ongunstig "tussen" tarief.....
De bedragen (per maand):
1 model : 18.00 Euros --> p/st 18
2 modellen: 22.00 Euros --> p/st 11
3 modellen: 28.00 Euros --> p/st 9.35
4 modellen: 33.00 Euros --> p/st 8.25
5 modellen: 52.00 Euros --> p/st 10,40
6 modellen: 52.00 Euros --> p/st 8.70
7 modellen: 54.00 Euros --> p/st 7.75
8 modellen: 58.00 Euros --> p/st 7,25
Voor de maand MAART staan de volgende modellen op het programma en deze kosten deze exlusief 39 euro:

Voor de maand APRIL staan de volgende modellen op het programma en deze kosten deze exlusief 39 euro, behalve de 5 MAXI Turbo, deze is 45 euro:

Vanuit Otto wordt er per maand verzonden, maar naar jullie toe kan ik het natuurlijk combineren! Inmiddels een reactie van Otto gehad en we kunnen er vanuit gaan dat meer dan twee stuks per model echt niet meer mag. Nou was dit een reactie op de Peugeot 405 die waar er maar 500 van zijn, maar goed ga er maar vanuit dat de actie met de Megane's dus eenmalig was!
Aangezien de verzendkosten niet veranderen, blijft het dus relatief ongunstig om in totaal vijf modellen te pre-orderen. Het is het het beste als we de vier halen of meer dan zes.
Order list for March (moet bevestigd en betaald zijn aan Otto uiterlijk 20 februari):
- Simca 1000 Rallye 3 (1x Mr. Dj M.)
- Alpine A610 GT Le Mans (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan + een toch mogelijk exemplaar voor Autofan)
- Citroën AX GT (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan)
Order list for April (moet bevestigd en betaald zijn aan Otto uiterlijk 20 maart):
- Renault 5 MAXI Turbo [DIAC] (1x Ferrari Fan)
- Renault 11 Turbo
- Renault 17 Gordini (1x Mr. Dj M)
- Peugeot 106 Rallye (2x Mr. Dj M. en Ferrari Fan)
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op vr 19 mar 2010 15:00, 3 keer totaal gewijzigd.
- Mr. Dj M.
Jongens, we hebben een (groot) probleem! Het Otto pakket arriveerde vandaag, dus was ik helemaal blij. Tot ik hem open maakte...
Wat ze er hebben ingestopt is de bestelling van de vorige keer
en zelfs min één auto (ik denk omdat ik na de eerste mail één 405 schrapte). Dat betekend in plaats van zeven nu maar vijf en de verkeerde modellen
.
Ik ga gelijk Otto mailen nu, kijken wat we eraan kunnen doen!
To be continued!!!
Wat ze er hebben ingestopt is de bestelling van de vorige keer

Ik ga gelijk Otto mailen nu, kijken wat we eraan kunnen doen!
To be continued!!!
- Mr. Dj M.
Nog steeds geen reactie van Otto 

- Lexusfreak
Mr. Dj M. schreef:Nog steeds geen reactie van Otto
Welke heb je teveel dan?
- Hochi-Rocku
Mr. Dj M. schreef:Nog steeds geen reactie van Otto
Schiet lekker op zo van Otto

Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
-
meestal duurt het wel een paar dagen bij otto ze zouden het wel nog erg druk hebben 

- Mr. Dj M.
Nou vandaag maar gemaild naar het algemene infoadres, daarop kreeg ik snel een reply gelukkig. Ze hebben aangegeven dat ze het nu naar de aftersales hebben gestuurd, hopelijk dus snel een oplossing!
- Mr. Dj M.
Jongens als het goed is, goed nieuws bij deze!
Het pakket dat ik heb binnengekregen zou gewoon een pakket van Januari zijn, wel met een foutje dus kennelijk want ze waren één Renault 11 Zender vergeten, maar dat kan denk ik zijn gekomen door de verwarring met de AX Sport. Als die niet geleverd kon worden zou daar namelijk een 11 Zender voor in de plaats komen.
Goed die voor Februari zou ik binnenkort gewoon moeten krijgen en het terug te sturen pakket, daarvan worden de kosten voor retour ook gewoon vergoed. Dat ze dat gelijk melden, dat is positief

Het pakket dat ik heb binnengekregen zou gewoon een pakket van Januari zijn, wel met een foutje dus kennelijk want ze waren één Renault 11 Zender vergeten, maar dat kan denk ik zijn gekomen door de verwarring met de AX Sport. Als die niet geleverd kon worden zou daar namelijk een 11 Zender voor in de plaats komen.
Goed die voor Februari zou ik binnenkort gewoon moeten krijgen en het terug te sturen pakket, daarvan worden de kosten voor retour ook gewoon vergoed. Dat ze dat gelijk melden, dat is positief

- Mr. Dj M.
Zo het gaat lekker snel! Één doos eruit, een nieuwe erin 
Modellen zijn binnen dus en weer vooruitgang qua kwaliteit zo te zien. M'n Alpine A106 heeft nu tenminste echt rubber, echt de raambanden zien er ook super uit, zonder lijm randen

Modellen zijn binnen dus en weer vooruitgang qua kwaliteit zo te zien. M'n Alpine A106 heeft nu tenminste echt rubber, echt de raambanden zien er ook super uit, zonder lijm randen

- Mr. Dj M.
Vandaag de foto's geschoten en nu dus alle modellen uit de dozen gehaald. Ook de Renault 5 Alpine Turbo heeft mooie rubber en de laatste 500 exemplaren van de 205 rallye nu ook
Wel heb ik nog even aandacht besteed aan de achterlichten van de 205, die waren helemaal matwit uitgeslagen, dus netjes gepolijst. Één van de 405'en had ook even nog wat aandacht bij de ramen nodig, dus die ook vast gelijmt en de rode gaten met zwarte verf gevuld.
Maandag volgen de foto's, want tijds is even krap dit weekend en zal ik proberen de boel voor de verzending ook zo snel mogelijk te regelen. Moet nog even zien wie wat ook al weer kreeg, de boel bij elkaar verpakken en even de betalingen checken. Mis denk ik per ieder model nog een euro ofzo, omdat er vorige keer geloof ik uiteindelijk één model minder meekwam in de verzending...

Maandag volgen de foto's, want tijds is even krap dit weekend en zal ik proberen de boel voor de verzending ook zo snel mogelijk te regelen. Moet nog even zien wie wat ook al weer kreeg, de boel bij elkaar verpakken en even de betalingen checken. Mis denk ik per ieder model nog een euro ofzo, omdat er vorige keer geloof ik uiteindelijk één model minder meekwam in de verzending...
- Mr. Dj M.
Ik kwam gisteren na het fotograferen overigens helaas achter iets minder leuks. Ik was mijn vitrine aan het herinrichten en nam de Megane er even uit. Wat ziet mijn oog, mijn Megane heeft langs de achterlichten last van oplossende lak
. De lijm die gebruikt is, is de boosdoener. Het is niet de gebruikelijk bruine bisonkit achtige substantie, nee het is meer een soort van alleslijm achtig spul. (Dat spul vreed zich ook langzaam in materialen, dus zou me niets verbasen als dat hier is gebruikt
) De lak lost dus langzaam op, wordt zacht en loopt de in dit geval gele lak ook in de lijm over. Gevolg is dus dat je licht gele lijmranden ziet. Vreemd genoeg misschien, is er bij de Megane van Ferrari Fan (nog) geen probleem te zien.
Wat ik dus maar heb gedaan is alle lijm van de achterlichten weggehaald en zoveel als kan ook de zachte lak (waar de stof dus al in is getrokken) en het achterlichtglas terug gelijmd met een juiste lijmsoort. Ook heb ik Otto maar gemaild en dit vermeld. Ben benieuwd naar hun reactie, maar had nooit verwacht dit zo mee te maken. Waar het bij de wielen van de Mg Tf nog een olieachtige/lijm substatie was die ook diende om het wiel te kunnen plaatsen, is het hier alleen lijm en je zou toch denken dat ze nu wel moeten weten dat je dit soort lijmen niet kan gebruiken op lakken, omdat deze gewoon oplossen
Ik hoop in ieder geval echt dat het hier bij blijft....!!

Wat ik dus maar heb gedaan is alle lijm van de achterlichten weggehaald en zoveel als kan ook de zachte lak (waar de stof dus al in is getrokken) en het achterlichtglas terug gelijmd met een juiste lijmsoort. Ook heb ik Otto maar gemaild en dit vermeld. Ben benieuwd naar hun reactie, maar had nooit verwacht dit zo mee te maken. Waar het bij de wielen van de Mg Tf nog een olieachtige/lijm substatie was die ook diende om het wiel te kunnen plaatsen, is het hier alleen lijm en je zou toch denken dat ze nu wel moeten weten dat je dit soort lijmen niet kan gebruiken op lakken, omdat deze gewoon oplossen

Ik hoop in ieder geval echt dat het hier bij blijft....!!
-
en hebben ze al een reactie gegeven over de modellen