Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hallo alle verzamelaar
iedereen bedankt voor de mooie complimenten van mijn exoto porsche
vandaag heb ik de nieuwe mercedes SLS AMG opgehaald
ik moet zeggen het is weer een perfect model van minichamps
de deuren zijn helemaal geweldig en zo samen naast de SL65 AMG een heerlijk setje
kijk en geniet net als ik
Zeer mooi deze dikke BENZ moet ik eerlijk bekennen. (ben nl niet zo'n echte benz-fan)
Maar dit is toch wel een heel erg gaaf model.
Dat setje is echt helemaal om te smullen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
andre schreef:Ziet er netjes uit deze SLS maar qua afwerking is de SL65 toch vele malen mooier .
mee eens André, ik dacht voor zo'n top (auto)merk en fabrikant had ik stiekem gedacht op een high-end net als de RS4 in hun gamma...de modellen zien er top uit maar qua details(remschijven, motor(plastiekerig), tapijt afwerking) mocht het toch wel iets meer zijn (personal opinion) maar die Exoto ziet er adembenemend uit!!
Zeer mooie modellen weer hier.
De afwerking van de SLS was zoals ik verwacht had. Het model ziet er mooi.
En de motor sja; ik vind dat moderne motoren sowieso minder gedetailleerd kunnen worden met al die plastiek
afdekkappen die er door de constructeurs op gemonteerd worden. Alles steekt eronder.
Is de achterspoiler uitklapbaar?
Ik hoop dat Minichamps er ook een grijze versie met bordeaux interieur van gaat maken want dat gaat prachtig
staan naast mijn 300 SL die ook deze kleurencombi heeft.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Ik hoop dat Minichamps er ook een grijze versie met bordeaux interieur van gaat maken want dat gaat prachtig
staan naast mijn 300 SL die ook deze kleurencombi heeft.
Zou inderdaad een fraai duo zijn.
Knap om te zien dat MB er veel elementen van de 300SL in verwerkt heeft zonder dat het te overdreven werd.
Alleen vind ik de afwerking wat ondermaats voor een Minichamps.