Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een erg mooie update van een mooi model
Het is een prachtige wagen om te zien en zo naast elkaar ziet het
er erg dik uit. Ik wacht nog even tot de zilveren uikomt.
vette sls , heb hem gezocht maar enkel de 1:43 gevonden :/
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Mr. Dj M. schreef:Je heb de nieuwe SLS AMG al gaaf hoor! maar wat jammer dat de wagen niet van Autoart is
hoezo jammer geen autoart
minichamps is in mijn ogen net zo goed of heb jij daar een andere mening over want dat kan
Als dit een Autoart was geweest, dan had deze de mooie nieuwe scharnieren gehad en ook bijvoorbeeld tapijt. Zo zijn er nog wel meer dingen overigens, dit is een beetje een teveel budget modelletje van Minichamps. Dat zijn wel nette modellen, maar er is beknibbeld op kosten om de modellen goedkoper neer te kunnen zetten. Dan vind ik alleen de dealer prijs niet meer sporen met het detail niveau. Dit zou dan meer een model van 40 euro moeten zijn, net als met de laatste Smart For Two
Zo heb weer wat modellen binnen
de mercedesen geruild met hans vind deze echt tegek
en de opel gt ook aangeschaft persoonlijk vind ik dit een van de mooiste wagens van zijn tijd
hoop op leuke berichten ik ben er in iedergeval weer trots op
De Opel GT is een schitterende auto. Bij ons op het werk (garage) hebben we er nog eentje in de showroom staan. Een 1900 cc. Eigendom van onze baas.
Ik kan het niet laten om af en toe eens in de GT te gaan zitten. Het is een reis door de tijd. Prachtig ding
Minichamps heeft ze echt goed nagebouwd hoor!
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'