[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- kennytuning_
- Banned
Re: Wat modellen besteld
Mooi Maurice. Ziet er goed uit.
Maarruh, dacht dat je 2 linkerhanden had? Ga de bouw volgen iig.
- mercedes fan
wie niet waagt wie niet wint wie niet ne*kt krijgt geen kindrpi schreef:Mooi Maurice. Ziet er goed uit.

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Als dat maar goed komt...
. Gewoon geduldig te werk gaan, dan gaat 't vast lukken
.
Mooie 190E's ook, best een goed idee om die interieurs te wisselen. Zijn het meteen twee one of kind modellen
.

Mooie 190E's ook, best een goed idee om die interieurs te wisselen. Zijn het meteen twee one of kind modellen

Nice, een all-black (op de wielen na dan) 190 is dik natuurlijk! Succes met je 269-delige kit ook, ik hoop dat je het model niet verprutst 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:

- Gerrit Haarsma
- Contacteer:
Haha succes met bouwen,
Kijk ik bij 'Toon je eigen berichten' zie ik allemaal roze van Ricardo zijn gebruikersnaam
Oftewel Ricardo is de uberspammer!
Kijk ik bij 'Toon je eigen berichten' zie ik allemaal roze van Ricardo zijn gebruikersnaam

Veel succes met het bouwen!
grtz benzfreak

grtz benzfreak
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Mooi gescoord he die Lambo!
De 190's gaan vast mooi worden. Ben benieuwd waneer ze hier zullen arriveren, probeer ik ook zsm tijd te reserveren voor het ombouwen
De 190's gaan vast mooi worden. Ben benieuwd waneer ze hier zullen arriveren, probeer ik ook zsm tijd te reserveren voor het ombouwen

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Zo modellen kwamen vandaag binnen Mercedes Fan!
Dus nog even in het uurtje voor het eten, de interieurs gewisseld. Wel voorzichtigheid geboden altijd, want de boel breekt zo, maar goed. Toen zat de boel weer in elkaar, kwam ik er alleen achter dat de A stijl nog geverft was! Die zwart in de beige 190 blijft lekker zo, maar die in de zwarte was beige, geen gezicht dus als de rest allemaal zwart was geworden! Die heb ik dus zwart geverft.
Erna ook begonnen aan de ruitewissertjes voor de koplampen. In het echt schijnen ze onder een 90 graden hoek stil te staan, maar dat vond ik zo lelijk, dat ik de hoek maar wat vergroot heb. Staat een stuk stoerder
Morgen nog wel even een likje verf erover, want de zwarte stift glimt me net iets te veel met een paarse gloed. Voor nu alvast even een paar fototjes. De beige blijft dus hier en wellicht dat die ook nog wissertjes krijgt
Dus nog even in het uurtje voor het eten, de interieurs gewisseld. Wel voorzichtigheid geboden altijd, want de boel breekt zo, maar goed. Toen zat de boel weer in elkaar, kwam ik er alleen achter dat de A stijl nog geverft was! Die zwart in de beige 190 blijft lekker zo, maar die in de zwarte was beige, geen gezicht dus als de rest allemaal zwart was geworden! Die heb ik dus zwart geverft.
Erna ook begonnen aan de ruitewissertjes voor de koplampen. In het echt schijnen ze onder een 90 graden hoek stil te staan, maar dat vond ik zo lelijk, dat ik de hoek maar wat vergroot heb. Staat een stuk stoerder

Morgen nog wel even een likje verf erover, want de zwarte stift glimt me net iets te veel met een paarse gloed. Voor nu alvast even een paar fototjes. De beige blijft dus hier en wellicht dat die ook nog wissertjes krijgt

--- Mercedes 190 2.3 (mod) ---

En weer even een rarretje: http://www.megaupload.com/?d=S54XQNAE

Moet zeggen dat het geen slecht idee van je was om een zwart-zwart te laten maken
Ziet d'r lekker sporty uit 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Ben zelf meer voor een lichter interieur omdat de zwarte intereuren van AA altijd zo plastic aandoen. Uiteraard is het geen verkeerde aanwinst 

Cool, die koplampwissers
Morgen eens even zien dan hoe dat staat, die wisseling.

Zo, dat is wel een stuk stoerder als dat interieur zo is verwisseld
Geldt voor beide trouwens

Geldt voor beide trouwens

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1