Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Google maar eens op "porsche 991 wreck prototype" dan kom je hem heel vaak tegen maar het is het prototype voor en nieuwe 911 cabrio , die bij porsche de 991 genoemd is . dat begrijp ik uit verschillende sites , wel spijtig dat de testrijder het niet overleeft heeft.
Hij wordt in sommige artikels ook de 998 genoemd , wie het weet mag het zeggen
Laatst gewijzigd door Daytona69 op do 25 feb 2010 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Alles leuk en aardig maar als bekend is dat er doden bij het ongeval zijn gevallen, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om iets anders erbij te zoeken.
Leedvermaak prima maar laten we niet over lijken gaan.
Nee helaas , niet Amerikaans . De chauffeur kon bij dit wrak gewoon weg "lopen"
Rossy schreef:Alles leuk en aardig maar als bekend is dat er doden bij het ongeval zijn gevallen, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om iets anders erbij te zoeken.
Leedvermaak prima maar laten we niet over lijken gaan.
Antonio.
Ik neem aan dat je het nu over mijn foto hebt?
Beetje overdreven reactie, misschien is bij de nieuwe foto ook wel een dodelijk slachtoffer gevallen, ga je dit nu ook uitzoeken?
Laatst gewijzigd door Daytona69 op do 25 feb 2010 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.