[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Wat modellen besteld

Bericht door Mr. Dj M. »

AutoWolf schreef:Cool, die koplampwissers :cool: Morgen eens even zien dan hoe dat staat, die wisseling.
Die wissers zijn inmiddels nog ietsjes mooier, want geverft en wat geperfectioneerd :thump_up:
De wisseling is overigens echt een goed idee! staat voor beide veel mooier! Normaal ben ik wel fan van een zwarte auto met beige interieur, maar deze auto is natuurlijk ook niet echt zwart. Hij is mooi metallic zwart, maar dan met een zweempje grijs/blauw en dat maakt het verschil. Ook omdat hij niet heel sportief is, haal je het sportieve gelijk weg met het beige interieur. Het bruin/goude exemplaar is ook niet sportief genoeg van buiten, het zwarte interieur oogt dan alleen maar meer standaard. Zo met beige binnenste wordt het er dus chiquer op en heb je beide modellen dus meer een kant op gezet :thump_up:
mercedes fan

Re: Wat modellen besteld

Bericht door mercedes fan »

Smiddags Heren,

Vanmiddag kwam er een pakketje voor mij aan, met daarin, jawel een Bugatti Veyron, toen ik hem uitpakte was ik op slag verliefd, ik had hier en daar gelezen dat het een erg goed model scheen te zijn, maar dit moet je gewoon zelf ervaren, nu 2 uur nadat de postbode is geweest, kan ik nog steeds niet stoppen te kijken naar dit model :worshippy: :worshippy:

foto's hadden jullie vast nog nergens gezien, ofwel?! :mrgreen:

Afbeelding

niet meer in collectie
:zwaai:

PS; diablo is ook binnen, foto's zijn al gemaakt en bewerkt, wacht even tot we op de andere pagina zijn, anders krijg je van die lange laadtijden ;)
Laatst gewijzigd door mercedes fan op zo 28 feb 2010 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
alain_1978

Re: AUTOart Bugatti Veyron pearlice/blue 1:18

Bericht door alain_1978 »

Aaaah hier nog eens een Bugatti sé. Schitterend model hé. :)
Ik heb hem destijds nog snel gekocht in de blauw/zwarte uitvoering.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
SupercarFan

Bericht door SupercarFan »

prachtige auto! :worshippy: en een hele mooie kleurencombi
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Een prachtig model Merc-boy, staat hier ook te schitteren :worshippy: :dance:

Niek :cool:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Kijk duidelijk lekker bezig geweest met die fotohut Maurice! Top!
Goede keus om voor deze Veyron te gaan, blijft toch een beetje een uber kleuren combinatie ondanks dat die zo populair is natuurlijk :roll:

Je 190 heeft inmiddels geposeerd. Al was het weer niet fantastisch, ik heb gelukkig een droog momentje gevonden :thump_up:
Die pics volgen wel en je model komt dus ook jouw kant op, dus als je zorgt dat er dinsdag iemand zu house ist, of bij de buren, dan komt het helemaal goed :cool:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Het is en blijft een mooi model, vooral in deze kleurstelling :drool:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
benzfreak

Bericht door benzfreak »

lekker moddeletje ! :worshippy:

grtz benzfreak
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Heel erg netjes Kampfertje :drool: Alleen waren de foto's van de Diablo wat beter, maar omdat dit een witte wagen is, is het natuurlijk ook een stuk moeilijker :doh: Zo'n Veyron is altijd mooi, alleen jammer van de spoiler :roll:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Onze Mercedes Fan had mij gevraagd om iets voor hem te doen: het omwisselen van interieurtjes. Hij wilde namelijk graag een "zwarte" 190 2.3 16V met zwart interieur en als het zou lukken graag met koplampwissers. Nou dat ben ik dan wel een beetje aan mezelf verplicht uit te voeren :roll:
Modellen kwamen begin van de week hier aan. Binnen een uur waren de interieurs gewisseld, maar het complete aanpassen was nog wel wat meer werk. Ik kwam er achter toen de boel dicht zat, dat de a-stijl van de zwarte beige was geverft. Die moest dus weer open en heb ik de a-stijl zwart geverft. Vervolgens werd het tijd te kijken naar de vraag koplampwissers. Eerst even op google gekeken hoe het eruit moet zien, nou erg vierkant dus :P Dat was me ook iets te en met de 90 graden hoek van de wisser werd het wel erg lelijk. Goed dat moet dus wat mooier en moet vast gaan lukken, maar hoe? Nou uiteindelijk met het metalen draadje, waarmee de kofferklep werd dichtgehouden, de wisser gevormt! Eerst grof de vorm erin en kijken hoe het gaat staan. vervolgens met een stiftje even zwart maken en ja, dat gaat het worden. De finnishing touch bestaat uit het zo recht mogelijk maken van het draadje, de boel vastlijmen en vervolgens het met verf afmaken. Al met al daar dan het langs mee bezig geweest en ook het draaimoment van een extra bobbeltje voorzien, want daar zit tenslotte een as in die iets uitsteekt.

Nou even bezig geweest dus, maar het resultaat mag er denk ik wezen! veel plezier ermee Mercedes Fan! :thump_up: :cool:
En wat er met de beige gebeurd, die blijft lekker hier!

Hier ook maar even een paar plaatjes en de rest kan je hier vinden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gerrit Haarsma
Contacteer:

Bericht door Gerrit Haarsma »

Maurice, Je benz is lekkerrr!
Afbeelding
forzamasta
Contacteer:

Bericht door forzamasta »

Is de spoiler van de Veyron nou zo beschadigd of vergis ik me?
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

forzamasta schreef:Is de spoiler van de Veyron nou zo beschadigd of vergis ik me?
Die rand is altijd een probleem. Die is niet echt gespoten maar gaat gewoon mee in het proces en kent dus geen blanke lak. Dat maakt het heel breekbaar en dat is dus erg jammer, daar hadden ze aandacht aan moeten besteden. Met een beetje passende verf de rand maar nog eens langsgaan denk ik :)
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

mooi model maar die rand is jammer en slecht afgewerkt van auto art
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Ten eerste is dit al niet echt een fraai model en ten tweede wordt het tegen de achtergrond en zo een fotobox allemaal wel erg saai en grijze massa.
Okay, dat past wel bij de Volkswagen Veyron, maar het is in ieder geval niet zo leuk om naar te kijken op deze manier.

Probeer eens wat spectaculars of verniieuwds. Een Diorama, of spagtelpoets of iets in het thema van de auto... :thump_up:
Plaats reactie