Toch zeer mooi om te zien

Waarschijnlijk is dat optisch zo, dat komt waarschijnlijk omdat deze velgen een chrome rand hebben, maar ze zijn net zo groot als de rest van de Nismo velgen.the_stig schreef:Super aanwinsten voor je verzameling.
Ik vind de velgen bij die grijze Nismo R34 S-tune wel aan de kleine kant.
Zal hem netjes oppoetsen, ik weet niet of ik hem in mijn collectie hou...wie wordt dan de 5de eigenaar? Maar zover is het nog nietmarco71 schreef:Voordat hakushi de r35 kreeg stond deze bij mij
ik heb hem met iemand geruild die zijn wagens in de tuin fotograveerd
waarschuinlijk heeft deze toen in de regen gestaan met veel wint
wel leuk om te zien waar deze wagen allemaal naar toe gaat volgens mij ben jij nu de 4é eigenaar
al met al wel een schiterende wagen
Ja dat ziet er goed uit, hèMr. Dj M. schreef:Zo lekkere Nissan aanwinst, je hebt de knippers voor al aandacht gegeven zie ik![]()
Snap niet waarom AA dat lelijk oranje puntje erin had gemaakt, want dat ziet er niet uit.
Kijk uit naar wat er nog komt
Hallo beste Mr.Dj M, volgens mij heb je er zelf een simpel klusje van gemaakt (don't hate meMr. Dj M. schreef:Ik zojuist bij de mijne ook gedaan, simpel klusje natuurlijk. Je schraapt we verf weg en verft opnieuw![]()
De mijne gaat overigens nu wel in de verkoop, er komt namelijk een R34 police voor in de plaats![]()