Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
alain_1978
Schaal: 1:18

Re: Upgrades: Koenigsegg + accessoires

Bericht door alain_1978 »

Echt waar zeer indrukwekkend. De prijs is waarschijnlijk idd niet voor publicatie vatbaar dat begrijp ik.
Toch zeer mooi om te zien :thump_up: :worshippy: :drool:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Bugatti Veyron

Re: Upgrades: Koenigsegg + accessoires

Bericht door Bugatti Veyron »

Fantastische set! :drool: Het horloge met de vleugeldeuren is echt geweldig. En tja, die Koenigsegg, het is en blijft een heerlijke auto.
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Upgrades

Upgrades: Nissan's

Bericht door Upgrades »

Bedankt voor de leuke reacties....zag dat het weer lang geleden is dat ik in deze topic mijn nieuwste aanwinsten heb laten zien. Het zijn eigenlijk allemaal Nissan's geworden!!

Eerst de Skyline R34 V-Spec II in Bayside Blue, dit is wél de mooie kleur blauw en niet van de V-Spec:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb in mijn collectie de R-Tune, R-Tune GT, Z-Tune 2001 en nu mag ik ook de S-Tune daar aan toevoegen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb 2 van mijn Porsche's geruild met Hakushi, daarvoor heb ik deze R35 voor ingeruild en ook de Z-Tune tuned by Yordy, ook forumlid...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik weet niet wat de vorige eigenaar er mee heeft gedaan (dat was niet Hakushi!! :D ) maar het lijkt er op dat de auto heeft meegedaan aan een rally, zand in de grill, koplampen, waterdruppels aan de achterkant van de voorruit...model zal wel uitelkaar moeten om dit weer te herstellen... Maar ik heb op dit moment te veel projecten en zo weinig tijd!!

En deze ook geruild dus. Heb hem overgenomen voor een project die te volgen is in een ander topic, ombouwprojecten. Staat nu in mijn garage maar niet meer in deze staat( http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=41&t=17956 ):
Afbeelding

Afbeelding

Groep foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Heb wederom een model van Vishal ontvangen voor ombouw, heb voor hem de BMW 323i omgebouwd naar een Alpina uitvoering. Nu een BMW 3.0CSi, zal hier Alpina velgen onder zetten, dat een volgende keer.

:zwaai:
Laatst gewijzigd door Upgrades op za 06 mar 2010 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Nick

Re: Upgrades: Nissan's

Bericht door Nick »

Die skylines blijven prachtig om te zien, knappe update :thump_up:
Afbeelding
manowar
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

prachtige modellen :drool: :drool:
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Er begint hier een aardige gekte te ontstaan aan Skylines (en GT-R's) ... :shock:

Maar dat is niet erg, want het zijn geweldige auto's en prachtige modellen. :dance: Vooral zo doorgaan!!! :P
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Super aanwinsten voor je verzameling.
Ik vind de velgen bij die grijze Nismo R34 S-tune wel aan de kleine kant.
Afbeelding
marco71

Bericht door marco71 »

Voordat hakushi de r35 kreeg stond deze bij mij
ik heb hem met iemand geruild die zijn wagens in de tuin fotograveerd
waarschuinlijk heeft deze toen in de regen gestaan met veel wint

wel leuk om te zien waar deze wagen allemaal naar toe gaat volgens mij ben jij nu de 4é eigenaar

al met al wel een schiterende wagen :worshippy:
Afbeelding
sport and supercars forever
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo lekkere Nissan aanwinst, je hebt de knippers voor al aandacht gegeven zie ik :thump_up:
Snap niet waarom AA dat lelijk oranje puntje erin had gemaakt, want dat ziet er niet uit.

Kijk uit naar wat er nog komt :cool:
Upgrades

Bericht door Upgrades »

the_stig schreef:Super aanwinsten voor je verzameling.
Ik vind de velgen bij die grijze Nismo R34 S-tune wel aan de kleine kant.
Waarschijnlijk is dat optisch zo, dat komt waarschijnlijk omdat deze velgen een chrome rand hebben, maar ze zijn net zo groot als de rest van de Nismo velgen.
marco71 schreef:Voordat hakushi de r35 kreeg stond deze bij mij
ik heb hem met iemand geruild die zijn wagens in de tuin fotograveerd
waarschuinlijk heeft deze toen in de regen gestaan met veel wint

wel leuk om te zien waar deze wagen allemaal naar toe gaat volgens mij ben jij nu de 4é eigenaar

al met al wel een schiterende wagen :worshippy:
Zal hem netjes oppoetsen, ik weet niet of ik hem in mijn collectie hou...wie wordt dan de 5de eigenaar? Maar zover is het nog niet :lol:
Mr. Dj M. schreef:Zo lekkere Nissan aanwinst, je hebt de knippers voor al aandacht gegeven zie ik :thump_up:
Snap niet waarom AA dat lelijk oranje puntje erin had gemaakt, want dat ziet er niet uit.

Kijk uit naar wat er nog komt :cool:
Ja dat ziet er goed uit, hè :cool: Kijk maar bij http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=41&t=17956 , ben hier bezig met een een zwarte R34 ombouwen naar een Nismo, daar heb ik een afbeelding geplaatst van de knippers!! Heb het overigens bij al mijn R34's aangepast.

Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik zojuist bij de mijne ook gedaan, simpel klusje natuurlijk. Je schraapt we verf weg en verft opnieuw :thump_up:
De mijne gaat overigens nu wel in de verkoop, er komt namelijk een R34 police voor in de plaats :D :cool:
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Mr. Dj M. schreef:Ik zojuist bij de mijne ook gedaan, simpel klusje natuurlijk. Je schraapt we verf weg en verft opnieuw :thump_up:
De mijne gaat overigens nu wel in de verkoop, er komt namelijk een R34 police voor in de plaats :D :cool:
Hallo beste Mr.Dj M, volgens mij heb je er zelf een simpel klusje van gemaakt (don't hate me :oops: ), maar dat tot het wegschrapen van de verf klopt, hoewel ik het met zeer veel beleid heb weggeschuurd. Daarna heb ik het glaasje langdurig gepolijst met een Dremel, zodat deze helemaal doorzichtig eruit ziet. Bij de meest latere uitvoeringen is de achterkant die achter het glaasje wordt geplaatst, al verchromed. Anders heb ik deze met aluminium folie geplakt voor de meest realistische look. Bij mij is hierbij geen druppel verf gebruikt...wou toch even laten weten dat er verschillende manieren zijn om dit te doen.

Mvg Upgrades

Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo kan het ook ja! vandaar de meer doorzichtige look bij de jouwe :thump_up:
Ik wilde er niet teveel van weghalen, omdat je dan nog wat structuur van het glas overhield. Ik zal deze variant in gedachte houden voor tegen de tijd dat ik de Police heb, misschien is dit wil mooier. De straatversie is zojuist door Marco71 opgehaald :)
jerommeke

Bericht door jerommeke »

hey,

zeer leuke update,nog bedankt voor de leuke ontvangst,

grt jeroen :D
Afbeelding
Tuning_Flo
Contacteer:

Bericht door Tuning_Flo »

Great Skyline collection! especially the R34 looks awesome in baysideblue :drool:
Plaats reactie