Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit kunnen maar weinig doen, leuk foto werk!
Overigens is die Alpine van Bburago dus 1:16 en niet 1:18. De Maisto is wel de juiste schaal en wil je ook zo'n uitvoering met oranje wielen, dan moet je de tevens 1:18 zijnde Solido hebben
Mr. Dj M. schreef:Dit kunnen maar weinig doen, leuk foto werk!
Overigens is die Alpine van Bburago dus 1:16 en niet 1:18. De Maisto is wel de juiste schaal en wil je ook zo'n uitvoering met oranje wielen, dan moet je de tevens 1:18 zijnde Solido hebben
Inderdaad, foutje van me natuurlijk is het geen 1/18, maar 1/16.
Bburago heeft ook nog uitvoeringen met de 6-spaak Gotti's en voor de oranje Gotti-wielen moet je, zoals je zij, bij Solido zijn.
Ja, ik ben zaterdag naar het Antwerp Classic Salon geweest. Er stonden 2 A110's . Een Franse 1600S (voor 83000euro ) en een FASA. Helaas geen modelletje gescoord , wel een paar magazines...
Knappe foto's ook van je
Hoi,
Ik heb hier nog wat foto's van m'n Alpine die ik voorheen in de rubriek 'fotografie' had staan, maar omdat deze verwijderd werd , post ik ze nu in mijn 'privécollectie'.
crawler_007 schreef:zeer mooie foto's zoals we van jou gewend zijn
bestaat de alpine 110 ook in het geel met gotti's ?
zo ja waar kan ik die dan terugvinden?
Levi
Ja, deze bestaat. Solido heeft hem in 1/18 in het geel met de oranje Gotti's.
Waar je hem kan vinden...? Eens rondzoeken op Ebay of Kapaza ofzo... of op beurzen mss
crawler_007 schreef:zeer mooie foto's zoals we van jou gewend zijn
bestaat de alpine 110 ook in het geel met gotti's ?
zo ja waar kan ik die dan terugvinden?
Levi
Ja, deze bestaat. Solido heeft hem in 1/18 in het geel met de oranje Gotti's.
Waar je hem kan vinden...? Eens rondzoeken op Ebay of Kapaza ofzo... of op beurzen mss