Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
chrishel82
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 11:46

Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door chrishel82 »

Modelautobeurs Sevenum

Op 28 februari vindt in de Schatberg te Sevenum weer de modelautobeurs plaats. Uit geheel Nederland, maar ook uit Duitsland en Belgie, zullen verzamelaars hun modellen weer aanbieden. Voor iedere verzamelaar is wel iets te vinden door het grote verschil in aanbod. De schaal wisselt van 1:87 tot 1:15, en er zijn vele merken soorten auto’s vrachtauto’s tractoren en noem maar op te bewonderen en te koop. Bijzonder zijn ook de schuurvondsten, modelauto’s die worden geprepareerd om eruit te zien alsof ze echte schuurvondsten zijn. De beurs in recreatiecentrum de Schatberg is naast het ruime aanbod uitgegroeid tot een ontmoetingsplek voor enthousiaste verzamelaars.

De entree, en parkeren vrij. Dus ook al bent u geen verzamelaar, kom dan toch een kijkje nemen, maak een rondje langs de stands en geniet van de gezellige sfeer.

Voor meer informatie en tafelreserveringen kunt u contact op nemen met de organisatie, telefoonnummer: 0478-692314 of 06-51548129. De schatberg is gelegen de Midden Peelweg 5 en de beurs is geopend van 10:00u tot 15:00u.

Neem ook eens een kijkje op www.modelauto-ruilbeurs-sevenum.nl


Er zijn nog tafels vrij. Voor reserveringen kunt u contact opnemen met bovenstaande telefoonnummers of een mail verzenden naar modelauto-ruilbeurs-sevenum@home.nl
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Autofan »

Dat weekend zit ik aan de andere kant van het land. (Alkmaar) Dus ik pas hiervoor. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door droomautoos »

We zullen er zijn :thump_up:
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Niek-106 »

Ik ga even bij Frank een pakketje ophalen! :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Powersprint »

Naar alle waarschijnlijkheid zal ik er ook even komen rondneuzen :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door belcar »

Ik ga hier dit weekend voor de eerste keer naar toe :dance: Hoop dat ik enkele modellen kan vinden :)
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
1997 Lincoln
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 24 feb 2010 19:18
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door 1997 Lincoln »

Ben er geweest. Er was veel te zien, ook van duitse aanbieders. Heb nog een leuke 1:43 1971 Plymouth GTX op de kop getikt voor 4 Euries.

:cool:
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Niek-106 »

Geslaagde beurs voor mij!
Jammer dat de tafels erg dicht op elkaar stonden, iets wat de doorstroming niet echt ten goede kwam helaas.

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Bjorn »

Ik ben van plan om de volgende keer (25 april) ook naar deze beurs te gaan aangezien dit voor mij redelijk in de buurt is.
Weet misschien iemand of er ergens foto's of meer info is (behalve de internetsite)
Ik wil wel weten of het zich loont om er naar toe te gaan, ik verzamel eigenlijk ook alleen maar 1:18.

Groet Bjorn.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Autofan »

Bjorn schreef:Ik ben van plan om de volgende keer (25 april) ook naar deze beurs te gaan aangezien dit voor mij redelijk in de buurt is.
Weet misschien iemand of er ergens foto's of meer info is (behalve de internetsite)
Ik wil wel weten of het zich loont om er naar toe te gaan, ik verzamel eigenlijk ook alleen maar 1:18.

Groet Bjorn.
Als er weinig 1:18 is zal je mij er idd ook niet zien. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Bjorn »

Is er dan iemand hir op het forum die wat meer kan zeggen over deze beurs :?: :?: :?:
Ik zou graag de volgende keer willen gaan maar ik wil dan wel weten of het zich loont.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Powersprint »

Hoi Bjorn,

foto's kan ik je helaas niet bezorgen, info wel :) Qua 1/18 is het redelijk wisselend qua aanbod. Maar grote hoeveelheden hoef je er niet te verwachten. Het grootste gedeelte zal 1/43, dinky/matchbox en vrachtwagens zijn. Maar desalniettemin ben ik als 1/18 liefhebber toch nog iedere keer geslaagd. Sowieso is Droomautoos meestal aanwezig met een aardige stand vol 1/18 bolides. Ook een aantal andere 1/18 aanbieders zijn iedere keer present. Maar verwacht niet zo'n aanbod als in Houten (al ben ik daar zelf nog nooit geweest, maar als ik op foto's afga).

Als je nog meer wil weten vraag maar. Het kan even duren voordat ik reageer aangezien ik druk ben met stage :)

Groetjes Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Bjorn »

Powersprint schreef: Als je nog meer wil weten vraag maar. Het kan even duren voordat ik reageer aangezien ik druk ben met stage :)
Ik heb nog wel een vraag, ik zie dat het een modelauto RUILbeurs is.
Kun je daar dan ook goed auto's ruilen of verkopen?
Het is niet mijn bedoeling om daar als verkoper heen te gaan maar ik heb er wel een paar die ik weg wil doen.

Maar het is voor mij nog geen uur rijden dus ik ga de volgende keer gewoon eens kijken. En ik ken nog iemand van dit forum die mee wil gaan.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelauto ruilbeurs Sevenum 28 februari 2010

Bericht door Powersprint »

Ik weet niet zeker of dit mogelijk is, omdat ik het zelf nog nooit gedaan heb. Als je geluk hebt kun je misschien iemand vinden bij wie je je modellen in kunt ruilen, maar dit durf ik dus niet met zekerheid te zeggen. Hiervoor kun je het beste even met de organisatie contact opnemen :)

Groetjes Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie