Hee allemaal,
Ik heb vanmiddag (geheel onverwacht) van een kennis maar liefst 12 1:18's gekregen! Het zijn dan wel allemaal Bburago's, ze zijn al de nodige jaartjes oud maar ze zien er nog goed uit en een gegeven paard mag je immers nooit in de bek kijken. Ze zitten ook onder de stof, dus ik ben weer wat uurtjes zoet dit weekend!
Hier dan even een lijstje en een overzichtsfoto: hiermee is mijn collectie namelijk verdubbeld!
- Alfa Romeo 2300 Monza: enkel meer detail aanbrengen
- Alfa Romeo 2300 Spider: enkel meer detail aanbrengen
- Bugatti EB110: linkervoorwiel op juiste hoogte zetten, meer detail aanbrengen
- Chevrolet Corvette 195: motorkap goed plaatsen, meer detail aanbrengen
- Ferrari F40: overspuiten (geel > rood), linkerportier repareren, meer detail aanbrengen
- Ferrari GTO: enkel meer detail aanbrengen
- Ferrari Testarossa 1957: enkel meer detail aanbrengen
- Ferrari Testarossa 1984: overspuiten (geel > rood), linker- en rechterportier repareren, meer detail aanbrengen
- Lamborghini Countach: linker- en rechterportier repareren, meer detail aanbrengen
- Lamborghini Diablo: linker- en rechterportier repareren, spoiler verwijderen, meer detail aanbrengen
- Mercedes-Benz SSLK: enkel meer detail aanbrengen
- Porsche 356: linkervoorwiel op juiste hoogte zetten, meer detail aanbrengen
Nu zijn mijn twee kasten opeens bijna vol, en ik heb mijn modernere / straatauto's bij mijn TV gezet... sorry voor de slechte foto's, maar deze worden wel vervangen door betere kwaliteit foto's. Ook excuses voor het niet reageren op topics, maar de examens komen eraan en binnenkort heb ik dus meer tijd.