Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Matt Modelautos schreef:Ik kijk steeds weer met grote bewondering naar jou verzameling.![]()
Op de een of andere manier is het toch anders dan bij anderen. Het heeft een zeer eigen persoonlijk tintje...ja dat kan ik wel waarderen.
Dat vind ik een leuk commentaar van je. Ik kijk graag naar de aanwinsten van anderen. Ieder van ons spaart wat ie leuk vind. Het is inderdaad een eigen verzameling geworden van me.
Leuk spul! Het staat me bij dat ik vroeger ook zo'n Dinky Capri heb gehad, in een bizarre paars metallic kleur. Hij zal het, gezien mijn toenmalige destructieve gedrag, niet overleefd hebben...
Heb je ook de twee versies van de Dinky Collection Citroën Traction Avant al? Er is een roomwitte en een zwarte, en als je goed kijkt heeft één van de twee op de bodemplaat een cardanas. Traction Avant met achterwielaandrijving?

Heb je ook de twee versies van de Dinky Collection Citroën Traction Avant al? Er is een roomwitte en een zwarte, en als je goed kijkt heeft één van de twee op de bodemplaat een cardanas. Traction Avant met achterwielaandrijving?

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
tom schreef:Leuk spul! Het staat me bij dat ik vroeger ook zo'n Dinky Capri heb gehad, in een bizarre paars metallic kleur. Hij zal het, gezien mijn toenmalige destructieve gedrag, niet overleefd hebben...
Nee ik hou het bij de zwarte versie. Ik had inderdaad gehoord over die rare fout. Die paarse was de 2e versie en er zou ook nog een rallye versie zijn geweest. Dat wrakje van je paarse versie heb je dat nog ergens??? Ik kan zijn onderdelen goed gebruiken.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Bracer schreef:Deze oude wagentjes nieuw leven inblazen vind ik een mooi iets, een enkele van die wagentjes heb ik geloof ik nog wel eens gezien bij mn oma op zolder, alleen dan goed gebruikt om het zacht te zeggen. Die Capri vind ik zeer mooi, hou je deze kleur aan? Deze staat hem erg goed
Ja ik vind die kleur ook goed bij hem passen en op zich is de lak nog wel redelijk, licht versleten, maar dat mag wel na zoveel jaar.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dat zijn weer 2 mooie dinky's. Die echt oude amerikanen hebben iets in hun lijn wat daarna nooit meer is voorgekomen.
Die Belair herken ik wel (tenzij het een chieftain is, maar die zijn in het echt ook zeldzaam), maar wat is de andere? Een hudson?
Die Belair herken ik wel (tenzij het een chieftain is, maar die zijn in het echt ook zeldzaam), maar wat is de andere? Een hudson?
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Tim schreef:Dat zijn weer 2 mooie dinky's. Die echt oude amerikanen hebben iets in hun lijn wat daarna nooit meer is voorgekomen.
De grijze is een Plymouth Belvedere en de blauwe inderdaad een Hudson Commodore. Knap van je Tim.