Juist met díe ook..Mr. Dj M. schreef:Nils, je stond er al![]()
![]()
@Autowolf: Bleek een 1 april grap
Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
- subarufreak
- Contacteer:
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Ottomobile 1:18
Dat is logisch, Revell heeft die gemaakt....subarufreak schreef:zelfs otto laat de phase 1 clio RS links liggen
Die rode BX GTI doet me denken aan de film Flodder , wat een mooi model heeft OTTO daarvan gemaakt 
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Dat is niet logisch.. Revell heeft nog nooit een Clio II Phase I RS gemaakt..Mr. Dj M. schreef:Dat is logisch, Revell heeft die gemaakt....subarufreak schreef:zelfs otto laat de phase 1 clio RS links liggen
Enkel de Clio II Phase I V6 hebben ze gemaakt

- Mr. Dj M.
De V6 inderdaad
Goed btw dat deze discussie verplaatst is ook ivm met het 1 april gebeuren....
, maar doet mij ook verlangen naar een NEO CX voor ernaast 
Goed btw dat deze discussie verplaatst is ook ivm met het 1 april gebeuren....
Inderdaadandre schreef:Die rode BX GTI doet me denken aan de film Flodder , wat een mooi model heeft OTTO daarvan gemaakt
-
frankrijkrijder
andre schreef:Die rode BX GTI doet me denken aan de film Flodder , wat een mooi model heeft OTTO daarvan gemaakt
de flodder bx is een sport dit is een gti
- Mr. Dj M.
Klopt en die is sowieso phase 1, het Otto model is een phase 2 met de grotere knipperlichten van voor 

Laatste van de twee over gebleven Bx'en is trouwens naar de vernieling gereden deze winter, maar schijnt volledig te worden gerestaureerd, gelukkig!!

Laatste van de twee over gebleven Bx'en is trouwens naar de vernieling gereden deze winter, maar schijnt volledig te worden gerestaureerd, gelukkig!!
- Lexusfreak
De bx gti zou ik wel willen hebben.......fantastisch model......
- Mr. Dj M.
Balen er is iets mis gegaan met de betaling van afgelopen maand en mede daardoor was ik te laat voor de Peugeot 206 rallye
Alle 500 stuks waren er kennelijk toch al ruim voor de 20ste uitverkocht, alleen met die gewone 106XSI blijven ze wel zitten
Vandaag trouwens nog wel een echte bijna "in handen gehad", niet echt in super staat en ook de juiste wielen miste, maar toch leuk dit zelfdzame ding weer eens te spotten!

Goed, een mededeling: de release datum van de 11 Turbo is verschoven en wel naar Juni!
Hochi Rocku, nog even geduld dus maar wel geluk wat dit betreft denk ik

Alle 500 stuks waren er kennelijk toch al ruim voor de 20ste uitverkocht, alleen met die gewone 106XSI blijven ze wel zitten
Vandaag trouwens nog wel een echte bijna "in handen gehad", niet echt in super staat en ook de juiste wielen miste, maar toch leuk dit zelfdzame ding weer eens te spotten!

Goed, een mededeling: de release datum van de 11 Turbo is verschoven en wel naar Juni!
Hochi Rocku, nog even geduld dus maar wel geluk wat dit betreft denk ik
net binnen gekregen ,,,,,, de Maxi 5 Turbo ./.....
wat een vet mooi model !! en een aanwinst voor de museum collectie !!
wat een vet mooi model !! en een aanwinst voor de museum collectie !!
Hoe een Hobby uit de hand kan lopen ...
http://www.world-rally-museum.nl
http://www.world-rally-museum.nl
- Mr. Dj M.
Pakketje met de 5 Maxi en 17 Gordini ook net binnen. De 5 is niet van mij, maar wat een dik ding inderdaad!!
Er is weer gebruik gemaakt van decals, maar deels is het ook opdruk en de decals zijn een stuk steviger uitgevoerd. Ze zijn niet meer zo flinterdun, op de op de achterruit na dan, en ook heeft hij gelukkig mooie stoffen gordels. Ze zitten zelfs helemaal mooi in een gespje
Heel wat anders dan die krankzinnige gordels in de Clio Maxi, welke gewoon flinterdunne decals zijn
Helaas dus geen 106 rallye, maar goed wel de Renault 17 voor mij! Wat een gaaf ding ook (ook naast de 5 Maxi) en ook qua formaat behoorlijk indrukwekkend, zeker als je bedenkt uit welk tijdperk de auto komt.
Er is weer gebruik gemaakt van decals, maar deels is het ook opdruk en de decals zijn een stuk steviger uitgevoerd. Ze zijn niet meer zo flinterdun, op de op de achterruit na dan, en ook heeft hij gelukkig mooie stoffen gordels. Ze zitten zelfs helemaal mooi in een gespje
Heel wat anders dan die krankzinnige gordels in de Clio Maxi, welke gewoon flinterdunne decals zijn
Helaas dus geen 106 rallye, maar goed wel de Renault 17 voor mij! Wat een gaaf ding ook (ook naast de 5 Maxi) en ook qua formaat behoorlijk indrukwekkend, zeker als je bedenkt uit welk tijdperk de auto komt.
- Mr. Dj M.
Ziet er strak uit!

Balen dat er bij de modelen zoveel verzendkosten komen... Zoals jij vertelde Mr. Dj M. Wordt het dubbelop.. Wordt mij dan te duur denk ik
- Mr. Dj M.
Uiteindelijk maakt het verzenden, inderdaad best nog een flink percentage uit van de kosten van een model....