zoals jullie weten heb ik een paar maanden geleden aangekondigd mijn vitrine te gaan verbouwen. het is eindelijk zover gekomen, dus daarom wil ik jullie in dit topic mijn vorderingen laten zien.
even herhalen: de bedoeling is dus mijn vitrine te veranderen in een parkeergarage, met vier verschillende niveau's.
ik ben vandaag begonnen met de planken op gelijke afstand van elkaar te plaatsen en ze dan vast te schroeven. voor mij, met mijn twee linkerhanden, toch al een hele prestatie. daarna heb ik een 3D-model gemaakt van hoe zo'n diorama er op zichzelf uitziet, dus zonder de vitrine eromheen. omdat het nu te donker is om nog foto's te gaan maken van de vitrine, maak ik die morgen en laat ik vandaag het 3D-model zien. mijn vader heeft ook aangeboden om me te helpen met verlichting, dus er komen ook LED-jes in de vitrine. de bedoeling is dus om een diorama te maken van 76 cm (lengte), 26 cm (diepte) en 22 cm (hoogte) en hierin zouden 4 modelauto's (schaal 1:18) passen met één pilaar van 2x2 cm.
als jullie nog op- en/of aanmerkingen hebben, hoor ik het graag!