Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
MB 500 Sec Ronnie schreef:@ coolchildren04, wat een aardige aanwinsten voor je vaders Cars collectie, helemaal leuk
Ik heb Cars 'the movie' gezien, maar nu lees ik iets over extra filmpjes uit The Cars reeks, misschien kan je mij het e.a. toelichten? Zijn dat reklame filmpjes, of iets van 5-15 minuten extra bijgemaakt zoat het verhaal doorgaat.
top update, met hele mooie scherpe foto's
Ron
hey ron,
bedankt voor de compliments
de extra filmpjes die ik bedoel zijn eigenlijk kortfilms die gemaakt zijn met mater in de hoofdrol,hij speelt hier steeds een nieuw verhaal in en zoals bv in tokio mater is er een echte vergelijking met bv de film "the fast and the furious tokio drift ,maar dan echt waanzinnig grappig.Er zijn een heleboel miniaturen hiervan in omloop ondertussen waarvan in er al verschillende heb ondertussen
hier is de link naar de filmpjes ,je moet ze meer eens bekijken
gr peter http://disney.go.com/cars/#/videos
Ik weer enkele mooie cars gevonden voor mijn verzameling Ik zit nu op 150 verschillende !!!!
meer bepaald uit de kortfilm "mater in tokio"
vooral cho met de magna oogjes is geweldig en die achterkant
Kabuto ninja
Gefeliciteerd met je 150ste Cars jubileum Peter Zien er weer leuke aanvullingen uit (al kan ik ze me deze keer niet zo goed voor de Geest uit de film halen ), maar waarschijnlijk zijn ze uit de post-film produkties. Ze zien er weer leuk uit
Groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Bondracer schreef:Gefeliciteerd met je 150ste Cars jubileum Peter Zien er weer leuke aanvullingen uit (al kan ik ze me deze keer niet zo goed voor de Geest uit de film halen ), maar waarschijnlijk zijn ze uit de post-film produkties. Ze zien er weer leuk uit
Groeten Guy
ja inderdaad guyke,ze komen uit de kortfilm mater in tokio!
maar ik vind ze geweldig hoor