Bossinkje's collectie : DS3 1/18 van Norev
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Bossinkje's collectie : Kleine shoot Mégane Sport.
Idd, dus daarbij einde van de discussie.
@FMGT: Thnx!

@FMGT: Thnx!

Re: Bossinkje's collectie : Weer nieuwe aanwinst!
Heb weer een nieuwe aanwinst, na de vakantie is hij de mijne!
Maar wat het is, hou ik nog even geheim. En niet gaan raden mensen, jullie krijgen het niet eerder te weten!! 

Re: Bossinkje's collectie : Kleine rommelmarktupdate.
Ben vanochtend op de rommelmarkt in Enschede geweest, en heb een Citroën Xsara Picasso 1/43 van Maisto op de kop kunnen tikken. Groen metallic. Voor maar 30 cent.
Heb ook nog een Renault Sport Spider van Anson, 1/18 zien staan.. Zat nog te twijfelen of ik hem zou kopen, maar er zat een behoorlijke diepe kras op de motorkap. Erg jammer.
Geen foto's van de Picasso, aangezien mijn zoveelste cardreader al kapot is.. (pinnetjes van de CF gleuf omgebogen... )

Heb ook nog een Renault Sport Spider van Anson, 1/18 zien staan.. Zat nog te twijfelen of ik hem zou kopen, maar er zat een behoorlijke diepe kras op de motorkap. Erg jammer.
Geen foto's van de Picasso, aangezien mijn zoveelste cardreader al kapot is.. (pinnetjes van de CF gleuf omgebogen... )
Ik neem aan dat de Piccaso een 1:32 is want maisto maakt dat model niet in 1:43. En die Anson had je gewoon moeten kopen, die kras kan je weghalen met die krassenverwijderstift van Tell Sell kan efe niet op de naam komen. Maar ik gebruik dat ding ook als er een krasje op een modelwagen van me zit.Bossinkje schreef:Ben vanochtend op de rommelmarkt in Enschede geweest, en heb een Citroën Xsara Picasso 1/43 van Maisto op de kop kunnen tikken. Groen metallic. Voor maar 30 cent.
- Niek-106
- Contacteer:
En jij denkt serieus dat zo'n krassenstift werkt Senic 
Jammer dat je geen foto's kan plaatsen nu, die houden we nog tegoed

Ja die werkt mijn vader heeft een krassen gewoon kunnen wegwerken en bij mijn modelwagens kreeg ik het ook voor mekaar.Niek-106 schreef:En jij denkt serieus dat zo'n krassenstift werkt Senic
En wat moet zo'n stift dan wel kosten? En dit was trouwens ook een diepe kras..
En is zeker wel 1/43 hoor..
Of misschien ietsjes groter..

En is zeker wel 1/43 hoor..

- kennytuning_
- Banned
50E excl verzenden heb het toevallig op tv gezien ; goed voor een BBR model ofzo maar niet voor een maist o

Die stiften lagen hier op de K'dagmarkt voor 10 euro...
TellSell troep zou ik nooit vertrouwen... 
In ieder geval ben ik benieuwd naar de Xsara Picasso! Ook te krijgen in 1:18, van Paudi Models als ik me niet vergis.

In ieder geval ben ik benieuwd naar de Xsara Picasso! Ook te krijgen in 1:18, van Paudi Models als ik me niet vergis.

- Mr. Dj M.
Nee 100% Tell Sell vertrouwen, nee. Er zit alleen vaak wel een kleine kern van waarheid in en dit is bovendien geen Tell Sell product, maar eentje van de iets betere concurrent die ook wat meer andere spullen heeft dan afslankers en veel te dure huis schoonmaak rommel. Nee inderdaad even rondsurfen op het net ofzo en dan kan je dit soort dingen vaak voor een prikkie kopen. Het lost je probleem misschien niet 100% op, maar het doet vaak wel wat en voor een tientje is zo'n stiftje nog best te doen. Overigens heb ik ook van andere mensen wel positieve verhalen gehoord over dit stiftjeNilsK schreef:TellSell troep zou ik nooit vertrouwen...
![]()

Goed over die vreemde maar toch wel leuke Xsara Picasso gesproken, die is er zeker in 1:18 ja! maar mensen stop nou eens Paudi Models te noemen als een merk. Het is het niet!!!!

Anyways, mooie aanvulling Bossinkje. Dat is altijd leuk met die rommelmarkten.
Heb je trouwens geen usb kabel meer zodat je de cam aan de pc kan koppelen?
Nee, zo'n kabeltje zoek ik nog, maar niet overal hebben ze zo'n kabeltje, aangezien ik een oudere camera gebruik..
En 50 euro exclusief verzendkosten.. Dan wordt het wel een heeel duur model, en dat ga ik zobiezo niet betalen voor een stift...
En 50 euro exclusief verzendkosten.. Dan wordt het wel een heeel duur model, en dat ga ik zobiezo niet betalen voor een stift...
- Mr. Dj M.
Irritand ja die andere kabeltjes, doen ze express net even iets anders maken dan het standaard mini usb
En ja echt via Tell Sell iets kopen, nee veel te duur!!

En ja echt via Tell Sell iets kopen, nee veel te duur!!
Re: Bossinkje's collectie : Kleine shoot Mégane Sport.
is dat niet andersomNick schreef:Dan kan je zeggen dat Ford ook bij PSA hoort want die leveren motoren voor de Jumper en de Boxer.
Oh ja, mooie megan
ford gebruikt diesel motoren van peugeot namelijk
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear