Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie Stang en Jap , Jaap en betr. die zinkpest denk ik dat je niet teveel zorgen moet maken , het is gewoon het mindere spuitwerk van Motormax en dat op gevoelige plaat weergeven met zwarte lak brengt zowiezo oneffenheden op de foto teweeg. Voor mij is hier geen sprake van zinkpest
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ik heb trouwens ook een DB9 gekocht van MotorMax voor een vriend, en die heeft ook zo'n rare lak. Sinaasappeleffect
Net wat u zegt, het ligt wel aan het spuitwerk.
Maar ik heb nooit zinkpest van dichtbij gezien, dus ik wist het niet zeker.
Dikke Mustang en inderdaad erg netjes voor een MotorMax, alleen die lak ja die is minder. Is geen zinkpest hoor, is gewoon het spuitwerk
Die Sub van Sunstar is echt mooi, zeker in dat mat zwart! Eigenlijk wel erg zonde dat je deze gaat "misbruiken", kan je daarvoor niet nog een ander scoren?
Mr. Dj M. schreef:Die Sub van Sunstar is echt mooi, zeker in dat mat zwart! Eigenlijk wel erg zonde dat je deze gaat "misbruiken", kan je daarvoor niet nog een ander scoren?
het is de 2e keer dat ik deze op Marktplaats zag, ze worden niet veel aangeboden.
Misshien dat ik 'm ooit nog eens koop.
Mr. Dj M. schreef:Die Sub van Sunstar is echt mooi, zeker in dat mat zwart! Eigenlijk wel erg zonde dat je deze gaat "misbruiken", kan je daarvoor niet nog een ander scoren?
het is de 2e keer dat ik deze op Marktplaats zag, ze worden niet veel aangeboden.
Misshien dat ik 'm ooit nog eens koop.
Er zijn toch wel genoeg blauwe plain bodies te koop? Die kan je ook gebruiken lijkt mij
Ja oke, die kan ik ook gebruiken, maar de blauwe plain body is er niet van Sun Star geloof ik. Wel van AA, maar dan ligt de prijs weer hoger he, en dan zou ik het meer zonde vinden om 'm om te bouwen.
Hm ik dacht altijd dat Sunstar deze ook had ik blauw en wit, maar het lijkt er inderdaad op dat het niet zo is
Wel genoeg zwarte op ebay, maar dan ben je minstens 46 euro kwijt inclusief verzenden....
Een Autoart koste in ieder geval een jaar geleden ofzo ook geen drol, voor 30 ex verzenden werden die een tijd lang aangeboden bij duitse webwinkels
Mr. Dj M. schreef:Hm ik dacht altijd dat Sunstar deze ook had ik blauw en wit, maar het lijkt er inderdaad op dat het niet zo is
Wel genoeg zwarte op ebay, maar dan ben je minstens 46 euro kwijt inclusief verzenden....
Een Autoart koste in ieder geval een jaar geleden ofzo ook geen drol, voor 30 ex verzenden werden die een tijd lang aangeboden bij duitse webwinkels
ow sorry jaap, ja het begint net zoals altijd op de foto (met kleine puntjes)
vervolgens worden het grotere belletjes en dan kun je het metaal gewoon breken (als het al niet uit zichzelf uit elkaar valt)
het leek op zinkpest, maar ik denk dan dat het inderdaad oneffenheden zijn.
zover ik weeet is het t meeste bekend bij
kyosho
en action performance (vooral de astra's)
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!