Nu nog een paar overzichtsfoto's.
Ik mag me gelukkig prijzen dat dit mag van de vrouw des huizes. Zozeer zelfs dat ik al toestemming heb om op de overgebleven ruimte (80cm...) tussen zithoek en kasten later nog een 8.ste kast te hangen.FordMustangGT schreef:Wat een prachtige wand, en dat mag van moeder de vrouw!?
Nee,...ben ik niet zo bang voor. Ze hangen namelijk niet in direkt zonlicht. Maar als je je modellen wilt "presenteren" heb je nu eenmaal licht nodig om iets te kunnen zien. Ik blijf het doodszonde vinden als iemand een mooie collectie opbouwd en ze daarna zo goed wegstopt, bang dat ze ooit gaan verkleuren en ze niemand kan zien. En op deze manier geniet ik er iedere dag van.St. Paul schreef:Er komt wel veel natuurlijk licht op de modellen terecht. Ben je niet bang dat op termijn dit schadelijk kan zijn? Je hebt aardig wat delicaat spul staan (zeker wat je zelf gefabriceerd hebt).
Precies, helemaal gelijk! Zou zonde zijn als er niet naar gekeken kan wordenMatt Modelautos schreef:Nee,...ben ik niet zo bang voor. Ze hangen namelijk niet in direkt zonlicht. Maar als je je modellen wilt "presenteren" heb je nu eenmaal licht nodig om iets te kunnen zien. Ik blijf het doodszonde vinden als iemand een mooie collectie opbouwd en ze daarna zo goed wegstopt, bang dat ze ooit gaan verkleuren en ze niemand kan zien. En op deze manier geniet ik er iedere dag van.St. Paul schreef:Er komt wel veel natuurlijk licht op de modellen terecht. Ben je niet bang dat op termijn dit schadelijk kan zijn? Je hebt aardig wat delicaat spul staan (zeker wat je zelf gefabriceerd hebt).
Ieder zijn voorkeur natuurlijk,.....zo strak mogelijk is mijn voorkeur.Ferrarifan schreef:Prachtige kasten met een mooie grote en kleurrijke collectie![]()
Alleen wat de opstelling betreft ben ik meer een voorstander van een minder strakke maar speelsere opstelling.
caprigek schreef:in een woord
WOOOOW wat een collectie
groet michel