Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Matts DD-ers: Harry Kleinjan Skoda Fabia rallybak (12-05
Vooral de Skoda rallywagen vind ik erg gaaf, maar je ombouw is ook goed gedaan 

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Leuke Skoda. Abrex verrast zo af en toe.
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ja wat een aparte kleurencombinatie op het autootje van Jos.
De Skoda is heel bruut

De Skoda is heel bruut

de skoda is heel leuke aanwinst
Erg fraaie modellen, de Verstappen is strak gemaakt maar de kleuren kunnen me niet echt bekoren. De Fabia daarentegen... 

diep repect dat je je hoofd nog naar modelbouw kunt zetten en dan het gebruikelijke topwerk afleverd
gave modellen 

- Jolly Club
Op één of andere manier ogen de Fabiussen van Abrex altijd een beetje simpeler en goedkoper dan de Ixo-versies...
Ik weet waar ik het over heb, want heb van beide een Colin McRae versie in huis.
Desalniettemin is zo'n beperkt opgelaagde Kleinjan Skoda natuurlijk een mooie aanwinst in een Dutch Driver verzameling !

Desalniettemin is zo'n beperkt opgelaagde Kleinjan Skoda natuurlijk een mooie aanwinst in een Dutch Driver verzameling !

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Hier heb je volledig gelijk in Martin.Jolly Club schreef:Op één of andere manier ogen de Fabiussen van Abrex altijd een beetje simpeler en goedkoper dan de Ixo-versies...Ik weet waar ik het over heb, want heb van beide een Colin McRae versie in huis.
![]()
Het eerste wat ik dacht toen ik dit model uitpakte was iets van: "De prijs is niet in verhouding met de kwaliteit van het model" Je betaald 50,00 euro (excl. verzendkosten) voor een model van IXO kwaliteit. Alleen vind je een IXO voor de helft van de prijs. De decals zijn niet bepaald van een hoge kwaliteit en sommige zelfs onleesbaar, en de velgen vind ik een aanfluiting. Deze ogen op het model zo verschrikkelijk plastic-achtig.

Ik heb nog een bolide van Erik Wevers op het oog (65,00 euro) maar heb er zwaar mijn twijfels over.
Het zal in de toekomst wel zelf ombouwen van rallywagens worden vrees ik.......
Maar misschien dat ik nog teveel de werkelijk schitterende (scala43) Audi Quattro van John Bosch in mijn achterhoofd heb.
Alhoewel ik weet dat ik deze niet met elkaar mag vergelijken. Daarbij blijft de Skoda met zijn kleine oplage natuurlijk toch wel een exclusief modelletje.....
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Matt Modelautos schreef:Hier heb je volledig gelijk in Martin.Jolly Club schreef:Op één of andere manier ogen de Fabiussen van Abrex altijd een beetje simpeler en goedkoper dan de Ixo-versies...Ik weet waar ik het over heb, want heb van beide een Colin McRae versie in huis.
![]()
Het eerste wat ik dacht toen ik dit model uitpakte was iets van: "De prijs is niet in verhouding met de kwaliteit van het model" Je betaald 50,00 euro (excl. verzendkosten) voor een model van IXO kwaliteit. Alleen vind je een IXO voor de helft van de prijs. De decals zijn niet bepaald van een hoge kwaliteit en sommige zelfs onleesbaar, en de velgen vind ik een aanfluiting. Deze ogen op het model zo verschrikkelijk plastic-achtig.![]()
Ik heb nog een bolide van Erik Wevers op het oog (65,00 euro) maar heb er zwaar mijn twijfels over.
Het zal in de toekomst wel zelf ombouwen van rallywagens worden vrees ik.......
Maar misschien dat ik nog teveel de werkelijk schitterende (scala43) Audi Quattro van John Bosch in mijn achterhoofd heb.
Alhoewel ik weet dat ik deze niet met elkaar mag vergelijken. Daarbij blijft de Skoda met zijn kleine oplage natuurlijk toch wel een exclusief modelletje.....
ben het helemaal met je eens en de wevers fabia waar je op doeld is net zo erg als deze sorry maar vind het en slecht model voor de prijs.
ikzelf heb die mc rea verzie hier ook staan van abrex maar tussen al mijn ixo/atalya fabia's is het raar model.
die velgen zien er inderdaad erg "plastik achtig" uit , maar de kleine oplage vergoed veel natuurlijk
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
(15-05-2010) Matts DD-ers: Jan Lammers Porsche RS Sebring
Ook binnengekomen is de Porsche RS Spyder van Jan Lammers uit Sebring 2008.
Helaas een DNF door oververhitting.

Ik denk dat ik met recht wel kan zeggen, dat er volgende week een wél zéér aparte update van een ombouw model verschijnt.
Helaas een DNF door oververhitting.

Ik denk dat ik met recht wel kan zeggen, dat er volgende week een wél zéér aparte update van een ombouw model verschijnt.

Carpe Diem
- rallytukker
- Contacteer:
Re: (15-05-2010) Matts DD-ers: Porsche uit Sebring Jan Lamme
super wagen van onze jan

rallytukker on tour
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: (15-05-2010) Matts DD-ers: Jan Lammers Porsche RS Sebrin
Heb hem net zelf ook opgehaald, hij is fraai!