Wieldop kapt er mee (8-10-2011)
- Bugatti Veyron
Re: Wieldop | Lekker wit is niet vies - Mercedes CL500
Ik heb 'm zelf ook in deze kleur en ik kan maar een ding zeggen: Wat staat 't 'm prachtig! 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- kennytuning_
- Banned
super bak, ik hoop ooit eens zo een te vinden om samen met z'n AMG broertje te zetten , helaas kosten die dingen redelijk veel

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Niks ohmygodwhite zeg maar gerust über geil weiss
Dat witte interieur op deze dealer editie doet het hem echt en maakt het gewoon meer dan een mooi model, iets dat de normale uitgave met zwart interieur juist naar de andere kant duuwd.

Dat witte interieur op deze dealer editie doet het hem echt en maakt het gewoon meer dan een mooi model, iets dat de normale uitgave met zwart interieur juist naar de andere kant duuwd.
- FordMustangGT
Erg lekkere aanwisnt, Wieldop
In combinatie met de zwarte staat het natuurlijk prachtig 

Een beetje hoogteverschil zou best kunnen, maar waarschijnlijk ligt het vooral aan de foto zelf. Camera stond er niet perfect recht voor.Bossinkje schreef:Zit wel hoogteverschil in de witte en zwarte.

Je ziet ook dat-ie bij de voorkanten de witte hoger is, en bij de achterkanten juist lager.

Laatst gewijzigd door Wieldop op di 11 mei 2010 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- kennytuning_
- Banned
wiekdop, heb je nu eigenlijk al een vitrine? , want dat kleine kastje zal nu veels te vol staan 

Als ik een vitrine heb dan update ik hem wel. Er staan nu 7 modellen in het kastje, en dat past vooralsnog. Binnekort wil ik mijn kamer verfen, een mooie kans om een showcase te halen, dacht ik zo.
- kennytuning_
- Banned
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Nog zo'n dikke CL
, het blijft een extreem mooie wagen
.

Re: Wieldop | De zomer komt er aan! Mercedes CLK cabrio
Het weer wordt alsmaar zomerser, dus vandaar dat het tijd voor een dakloze update werd. In de vorm van een CLK cabrio, welteverstaan. Het klapdak is erg leuk gemaakt, vind ik zelf. Wel is het jammer dat de hardtop (die eigenlijk ook een softtop moet voorstellen) niet mooi blijft zitten. Zijn broer in coupe uitvoering moet nog worden vervangen, maar dat komt later.
Mercedes-Benz CLK cabriolet - 1:18 Kyosho

Mercedes-Benz CLK cabriolet - 1:18 Kyosho

- Ferrarifan
- Contacteer:
Lekkere update en lekker weertje ook 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Mr. Dj M.
Mooi kleurtje op die luxe versie he
Die softtop is erg jammer. Leuk dat het erin zit, maar er is te weinig aandacht aan besteed en het is eigenlijk iets dat te lastig is voor 1:18. Eenmaal opgeborgen wil dat laatste stuk achter niet meer lekker blijven zitten tegen de kofferbak. Heel erg is het niet, want zoals gezegt de kap is niet heel strak.
Had hem zelf een tijdje half open gezet, zodat het eruit zag of die bezig was met dicht gaan. Dat was erg mooi!
De mijne nu trouwens voorzien van de meer sportieve wielen die je ziet op het standaard schaalmodel en ook het grijs/bruine dakje van de licht blauwe geven. Zo'n licht blauwe scoren en de bodemplaat wisselen en de harde softtopjes, dat is een aanrader, staat helemaal mooi bij deze lak

Die softtop is erg jammer. Leuk dat het erin zit, maar er is te weinig aandacht aan besteed en het is eigenlijk iets dat te lastig is voor 1:18. Eenmaal opgeborgen wil dat laatste stuk achter niet meer lekker blijven zitten tegen de kofferbak. Heel erg is het niet, want zoals gezegt de kap is niet heel strak.
Had hem zelf een tijdje half open gezet, zodat het eruit zag of die bezig was met dicht gaan. Dat was erg mooi!
De mijne nu trouwens voorzien van de meer sportieve wielen die je ziet op het standaard schaalmodel en ook het grijs/bruine dakje van de licht blauwe geven. Zo'n licht blauwe scoren en de bodemplaat wisselen en de harde softtopjes, dat is een aanrader, staat helemaal mooi bij deze lak

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg fraaie aanwinst met dit zomerse weer. Vind alleen de velgen onder de Kyosho Mercedi altijd een beetje tegenvallen. Het werkende dak is wel weer top