- Rond 1 juni zal de volgende wedstrijd bekend gemaakt worden.
Nr. 1 = 3 pnt
Nr. 2 = 2 pnt
Nr. 3 = 1 pnt
andre

Casper

Jaap

mercedes fan

Silverarrow

MB 500 Sec Ronnie

jochen

Powersprint

model1op43
belcar

rallytukker

Peter Parker

Rally tukker ( is toch echt een iconisch model + rijder)
 Rally tukker ( is toch echt een iconisch model + rijder) MB 500 Sec Ronnie ( wat deze twee in de mille miglia hebben gepresteerd is heroïsch)
 MB 500 Sec Ronnie ( wat deze twee in de mille miglia hebben gepresteerd is heroïsch)  
  André ( Hollandsch glorie)
 André ( Hollandsch glorie) Andre
 Andre Peter Parker
 Peter Parker MB500 SEC Ronnie
 MB500 SEC Ronnie Jaap - gave compositie en de kleuren spatten van de foto
 Jaap - gave compositie en de kleuren spatten van de foto    

die ouwe man  ( Peter Parker) - sfeervol en met rijder
 die ouwe man  ( Peter Parker) - sfeervol en met rijder   

mister Le Mans - Martini / Porsche what else
 mister Le Mans - Martini / Porsche what else   

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet

andre
 andre MB 500 Sec Ronnie
 MB 500 Sec Ronnie Jaap
 JaapEffecten heb ik met een laser gedaan idd, heb wel met photoshop aan contrast en levels gesleuteld. Rico, is dat nog toegestaan? (Mocht eerst wel, maar zie nu pas dat er in de regels staat dat er helemaal geen bewerkingen meer mogen(?))Peter Parker schreef:1 Silverarrow (heel leuk zo met die effecten en zonder fotoshop nog wel)
 Peterparker
 Peterparker  Powersprint
 Powersprint  model1op43
  model1op43 Schilferelbow - Hoogtepunt van out of the box denken; model in een box fotograferen, legendarisch !
 Schilferelbow - Hoogtepunt van out of the box denken; model in een box fotograferen, legendarisch !   
  Model 1op43 - Groepsfoto van de legendarische Martini-Porsches, sluit natuurlijk prachtig aan bij het wedstrijd-thema.
 Model 1op43 - Groepsfoto van de legendarische Martini-Porsches, sluit natuurlijk prachtig aan bij het wedstrijd-thema.   
  Andre - Onze shagrokende zandbaklegende De Rooy van Zuiderwijn. Mooie compositie, veel ruimte rond de truck, zoals in een echte woestijn zo'n wagen natuurlijk ook bijzonder nietig is.
 Andre - Onze shagrokende zandbaklegende De Rooy van Zuiderwijn. Mooie compositie, veel ruimte rond de truck, zoals in een echte woestijn zo'n wagen natuurlijk ook bijzonder nietig is.