Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
en al helemaal met een gratis model erbij ... waar was dat dat ge die besteld hebt ... mss ook een kansje wagen
het is een klein winkeltje in het zuiden van frankrijk ben er ooit 1 keer geweest en een goede ervaring eraan overgehouden dat ik regelmatig modellen bij hun bestel. ze hebben geen internetsite o.i.d. alleen een mailadres die ik van hun heb gekregen. als ik een model zoek vraag ik of ze dit model hebben of er aan kunnen komen en zo ja bestel ik het bij hun. hun klantenkring zit hoofdzakelijk alleen frankrijk. via de mail bestellingen krijgen ze vanuit andere landen vrij weinig. ik moet er wel bij zeggen dat ik net even contact gehad heb met de mensen om ze te bedanken voor het model , maar dat ze er 9 jaar over gedaan hebben om de 5000e mailbestelling te krijgen
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Leuk toeval, de Le Mans heb ik dit weekend ook gekocht Echt een super model
Verder een erg nette update
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.