Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
toffe foto's, echt heel tof!
zeer geslaagd met die achtergrond
twee laatste foto's zijn prachtig, net of de alpine is een rally aan het rijden ofzo
doe zo voort!
greetz
levi
sodeknetter....... ............. zetten ze een fotowedstrijd op het forum met thema back to nature.............gaat ie een halve hectare bos rooien
Maar wel mooi resultaat
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Halo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties op mijn fotoshoot.
Na enige tijd niet meer zo actief met mijn topic bezig geweest te zijn, heb ik hier weer een update klaarstaan!
Het is de Renault 4CV ‘Michelin’ van Solido, die ik zo’n maand geleden heb gekocht op ‘Dreamcar International’ in Mechelen. Ik had nog niet echt tijd gehad (of gemaakt) om foto’s te nemen, maar nu met het mooie weer kon ik niet weerstaan om naar mijn fototoestel te grijpen en een paar foto’s te gaan nemen in de tuin.
Hier zijn ze dan...