Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

supra007 schreef:hallo is iemand bekend met brigitte van casteele?

ze heeft verschillende keren gereageerd op adv van mij, nu is alles doorgesproken en dan hoor ik opeens niets meer van haar.
Nu deed ik vandaag een rondje marktplaats, wat zie ik, is ze gewoon vrolijk op ander modellen aan het bieden.

ook vraag ik me af of iemand van jullie zaken heeft gedaan met ene robert doornenbal?
zo niet, dan waarschuw ik jullie voor hem, want als hij eenmaal modellen bij je wil kopen, gaan er weken overheen en dan hoeft hij ze niet meer,
bovendien gaat hij er vanuit dat de modellen eerst opgestuurd worden en ze dan pas betaald worden

PAS DUS OP!
Van die "brigitte van casteele" heb ik ook al vaker biedingen gehad en is nog nooit wat geworden.
Als ik die nu al zie staan reageer ik al niet eens meer. Erg irritant zo'n mensen :evil: :evil:
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Marktplaats

Bericht door FordMustangGT »

supra007 schreef: ook vraag ik me af of iemand van jullie zaken heeft gedaan met ene robert doornenbal?
zo niet, dan waarschuw ik jullie voor hem, want als hij eenmaal modellen bij je wil kopen, gaan er weken overheen en dan hoeft hij ze niet meer,
bovendien gaat hij er vanuit dat de modellen eerst opgestuurd worden en ze dan pas betaald worden
PAS DUS OP!
andre schreef:Robert Doornebal , heb ik ook al een keer zaken mee gedaan , woont bij redelijk bij mij in de buurt.
Een keer zaken mee proberen te doen toen ik wat Opels te koop had staan en dit liep uit op mail verkeer
van deze persoon met woorden die ik niet zal herhalen .
Daarna wat Holdens gekocht bij mij toen hij een ander email adres had en ik niet in de gaten had dat
het dezelfde persoon was ivm de opels .
Maar ach ik had m'n bedrag gekregen wat ik ervoor wilde hebben , en ik heb ze vorige week te koop gezien op MP.
Hij denkt misschien dat deze AA's wel veel geld waard zijn om ze nu voor veel geld te koop te zetten .
Ook niet echt een aanrader om zaken mee te doen , zit op MP onder de naam westcoast customs.
Over deze persoon had ik het dus ook :evil:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14084
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Ricardo »

Iemand ervaring met de koper Tim Keil :?:
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: Marktplaats

Bericht door caprigek »

FordMustangGT schreef: (dat is ook nog iets, sommige (ver)kopers denken dat je dag en nacht achter de computer zit om hun mailtjes te beantwoorden)


soms reageer ik ergens op binnen uur en krijg ook 3 dagen later reactie terug
dan krijg ik na 3 dagen een reactie
FF offtopic
een belg wilde rode koni's kopen bij mij
ik noem prijs
hij zegt ok incl verzenden
vraag waar t naar toe moet belgie das 24 euri i.p.v 6,75 binnen nederland maar geen probleem ik moest toevallig zondag in belgie zijn en wilde hem wel tegemoed komen
donderdag alles uitgelegd en adres en telefoon nummer gevraagd omdat ik vanaf zaterdag avond niet meer op pc zou zitten
krijg ik maandag mail met adres
netjes terug gemaild dat ik afgelopen zondag moest en niet volgende week zondag
worden ze boos

groetm ichel
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Marktplaats

Bericht door FordMustangGT »

Goed, dit is dan een iets extremer voorbeeld.
Maar ikzelf heb een keer gehad dat iemand mij een mailtje had gestuurd op vrijdagavond.
De gehele zaterdag had ik gewerkt en op de avond was ik op pad met vrienden, dus geen tijd gehad om mijn mail te checken.
Dus ik kon pas zondag replyen, had ik me een woest mailtje in de mail zitten dat ik op moest schieten met een reactie...
Afbeelding
Gebruikersavatar
porsche228
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 30 jun 2008 21:58
Locatie: Farmsum

Re: Marktplaats

Bericht door porsche228 »

iemand ook toevallig een ervaring met een verkoper genaamd Gerald ?
hij heeft mooie modellen voor niet te veel geld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
benzfreak
Berichten: 952
Lid geworden op: do 09 jul 2009 12:27
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Marktplaats

Bericht door benzfreak »

porsche228 schreef:iemand ook toevallig een ervaring met een verkoper genaamd Gerald ?
hij heeft mooie modellen voor niet te veel geld.

Hij actief op kapaza hé? Ik heb wel eens met hem gemaild maar nog niet gekocht,hij antwoordde zeer snel en is in zijn mails heel vriendelijk. :thump_up:
gr
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door NilsK »

kennytuning_ schreef:ricardo , ik weet dit is lastig dit soort mensen , ...
bij mij ook iemand op 2dehands ; hou je het mode opzij voor mij
ik : ja oke
2 maand laters nog niks gehoord , dus vanaf nu hou ik geen modellen meer opzij , t'is maar meteen te komen halen punt uit :worshippy:
Da's wel iets overdreven, naar mijn idee. Ik bedoel... het is je net één keer gebeurd? Als het je aldoor gebeurt, oké. Trouwens, vaak kun je van het gedrag / de schrijfwijze van de bieder al afleiden of hij serieus is, ja of neen.
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door supra007 »

hallo, ik vroeg mij af of ooit iemand zaken heeft gedaan met ene berend uit zwijndrecht?
zo ja, hoe beviel dit?

ik hoor graag (en het liefste snel) van jullie
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Marktplaats

Bericht door andre »

Volgens mij verzameld hij veel Subaru's , tenminste hij heeft er bij mij
een aantal van gekocht.
Alles verliep prima , snel betaald en geen gezeur.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door supra007 »

ja dat kan kloppen,

het probleem is alleen hoe dat hij zal zijn als hij het verkoopt :doh:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Marktplaats

Bericht door andre »

Iemand al eens zaken gedaan met de verkoper "Pieter" uit nijmegen ?
Nou deze persoon is lekker bezig , nadat ik wat jaren terug wat modellen bij hem had gekocht kende ik
zijn twee namen.
Op MP bied hij een model (CL600 V12) aan met een te hoge vraagprijs , had via mp een mooie prijs geboden
voor dit Mercedes model , wat tevens al een tijdje te koop aangeboden wordt.
Waarempel 26min na mijn bod op dit ding wordt ik met 10euri overboden, dat kan zou je zeggen maar echter wel vreemd
dat er nu plots biedingen op komen , want ik volg het ding al een tijdje .
Na even te kijken van wie het bod is schept mijn verbazing , dat het gewoon de eigenaar is van het model maar dan
onder een andere naam "Jos- Mercedes" . Deze naam kvan de persoon kende ik ook want er met met deze naam
altijd geantwoord op biedingen op modellen .
Dus let op als je bij deze persoon overboden wordt , het is niet altijd wat het lijkt .
Laatst gewijzigd door andre op zo 20 jun 2010 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door NilsK »

Dat is toch zó slap, ja... als je zo diep bent gevallen dat je op jezelf moet gaan bieden... tja, da's gewoon zielig. Ik zal i.i.g. opletten.
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door MiddleMan »

andre schreef:Iemand al eens zaken gedaan met de verkoper "Pieter" uit nijmegen ?
Nou deze persoon is lekker bezig , nadat ik wat jaren terug wat modellen bij hem had gekocht kende ik
zijn twee namen.
Op MP bied hij een model (CL600 V12) aan met een te hoge vraagprijs , had via mp een mooie prijs geboden
voor dit Mercedes model , wat tevens al een tijdje te koop aangeboden wordt.
Waarempel 26min na mijn bod op dit ding wordt ik met 10euri overboden, dat kan zou je zeggen maar echter wel vreemd
dat er nu plots biedingen op komen , want ik volg het ding al een tijdje .
Na even te kijken van wie het bod is schept mijn verbazing , dat het gewoon de eigenaar is van het model maar dan
onder een andere naam "Jos- Mercedes" . Deze naam kvan de persoon kende ik ook want er met met deze naam
altijd geantwoord op biedingen op modellen .
Dus let op als je bij deze persoon overboden wordt , het is niet altijd wat het lijkt .
Dat is Censuur en aan de andere kant begrijpelijk. Nu kun je een minimaal bod instellen op marktplaats, vroeger kon dat nog niet. Ik heb ook wel gehad dat ik aangaf dat er vanaf bijvoorbeeld 25 euro geboden kon worden. Zijn er altijd weer van die figuren die 7 euro gaan bieden.
Op ebay vind ik het wat anders, daar stel je zelf een veilingprijs in (vaak vanaf een euro) Als het dan maar voor een euro verkocht wordt so be it.
Maar ook daar gebeurt bieden op eigen veilingen dus vaker dan je denkt.
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
Scenic
Berichten: 462
Lid geworden op: do 01 okt 2009 13:19
Locatie: Westland

Re: Marktplaats

Bericht door Scenic »

Iemand ervaring met de verkoper/verkoopster, Acja op Marktplaats? Kan daar namelijk een CL500 voor een hele lage prijs kopen.
Verkoper heeft ze naam ineens veranderd in Konings
Plaats reactie