Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
elcamino schreef:mijn eerste auto van de verzameling was de gto van burrago Was toen een bouwkitje. Zag er niet uit die stickers erop. Daarna de f40 van tonka. Later omgeruild voor een burrago. Daarvoor nog een alfa romeo gtv gehad een fiat zoals moterhead die heeft als atvater en een busje van fiat van italiaanse politie (carabinieri) Deze waren van tonka of polistil. Ben deze nooit meer tegen gekomen.
Die 126 heb je niet meer ?, jammer anders had ik hem wel over willen nemen
Mijn eerste model had ik gekregen bij één van m'n nieuwjaarbrieven, ik denk dat ik toen in het tweede leerjaar van de lagere school zat.
Maar de eerste die ik zelf heb gekocht was een Dodge Viper GTS van Bburago, voor m'n eerste communie.Die staat hier dus al 9 jaar !
mijn eerste model was een Corvette uit '57 van Road Tough die heb ik is voor me 1ste zwemdiploma gekregen toen was ik denk ik 4 of 5,maar ben sinds 1.5 jaar echt begonnen met verzamelen en de eerste daarvan was de Maisto Murcielago.
de F40 van Bburago (rood)
en als 2e de Lamborghini Countach (zwart)
Door de jaren altijd modellen blijven kopen die ik graag zag, van alle merken. De helft was toch altijd Ferrari, mede dankzij de invloed van mn neef (die momenteel ongeveer 230 Ferrari's heeft). Nu spaar ik enkel nog Ferrari F1, maar mn straatmodellen doe ik voorlopig niet weg.
mijn eerst model was een Porsche 911 Carrera van burago, die heb ik op vakantie in portugal gekocht, dat is nu al een tijdje geleden en ik vond het geweldig, gelijk maar een groene dodge viper rt/10 gekocht. allebij 1/18
Mijn eerste model was een 250 GTO van Burago, toen kreeg ik een 348 TS van Maisto, en daarna een F40 van Burago. Volgens mij was de vierde de 288 GTO maar dat weet ik niet zeker.
Laatst gewijzigd door hanzjepanzje op ma 04 jul 2005 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zet er twee op. Ben niet zeker of de Ferrari 250 GT Berlinetta van Matchbox mijn eerste was, maar is wel de oudste die ik me kan herinneren. Kreeg hem toen ik een jaar of 5 was.
De Ferrari 312T2 is een 1/20 model van het Japanse merk Eidai Grip en die heb ik eind jaren 70 gekocht omdat ik een grote fan van Niki Lauda ben. Helaas heeft het model door de jaren heen wat te verduren gehad; verkleurd en een keer naar beneden gestort. Met dit model is mijn verzamelwoede begonnen
jonnoT schreef:Ik zet er twee op. Ben niet zeker of de Ferrari 250 GT Berlinetta van Matchbox mijn eerste was, maar is wel de oudste die ik me kan herinneren. Kreeg hem toen ik een jaar of 5 was.
O wat een prachtig wagentje, zo te zien overgeschilderd maar die ruwe vorm, Als je er ooit vanaf wilm dan laat je het maar weten
Dit was mijn eerste denk ik, als ik mijn speelgoedautoos niet mee tel.
Verzamelde eerst trucks, tot ik een jaar of 13/14 werd en ik op Ferrari's overstapte, eerste modellen waren de Testarossa en 288 GTO van Bburago in 1/18.
Verloor het plezier aan Ferrari-modellen toen iedereen in mijn omgeving ze begon te verzamelen, ben min of meer met Ford doorgegaan omdat ik zelf Ford rijd, en zo zijn de eerste rally-Fordjes binnengekomen.
De rest is bekend
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -