Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
heb vandaag eens wat foto's buiten genomen
hier alvast een voorproefje:
meer foto's volgen
grtz Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
na een halfuur uploaden bleek dat er maar 10 in plaats van 21 afbeelding upgeloaden waren... (imageshack...)
maar toch een paar afbeeldingen door gekomen.
grtz Bram
Nieuwste:
Sfeervolle plaatjes Bram en mooie aanwinste! Vooral de Porsche Gt2 is dik en de Maserati blijft erg mooi.
De Calefornia vind ik ook een mooi Ferrari ontwerp, al zou ik het leuk vinden als ze nog wat andere kleurtjes zouden maken naast het standaard rood en het nu inmiddels ook wat populaire lichte blauwa kleurtje.
Ben zo vrij geweest je foto's allemaal direct zichtbaar te maken, link klikken werkt namelijk wel, maar imageshack is inderdaad nogal een drama (wat uploaden betreft). Ik zou zeggen, ga lekker volledig over op één van de vele andere foto sites
Mr. Dj M. schreef:Sfeervolle plaatjes Bram en mooie aanwinste! Vooral de Porsche Gt2 is dik en de Maserati blijft erg mooi.
De Calefornia vind ik ook een mooi Ferrari ontwerp, al zou ik het leuk vinden als ze nog wat andere kleurtjes zouden maken naast het standaard rood en het nu inmiddels ook wat populaire lichte blauwa kleurtje.
Ben zo vrij geweest je foto's allemaal direct zichtbaar te maken, link klikken werkt namelijk wel, maar imageshack is inderdaad nogal een drama (wat uploaden betreft). Ik zou zeggen, ga lekker volledig over op één van de vele andere foto sites
danku voor het aanpassen en die California hadk liever op die andere velgen gezien.. maar ja wel leuk afneembaar dakje
ps: nog geen update het is de nieuwe gt3 geen gt2 :s
update na examensssssssssssss =( en =)
grtz Bram
Nieuwste:
benzfreak schreef:Mooie modellen
Jij hebt ook examens
Vervelend hé?
gr
11 examens tot volgende week woensdag( niet van deze woensdg).... maaaaaaaaar daarna zal er waaaarschijnlijk een update komen duss
Nieuwste: