De duidelijkheid is er: contract wordt niet verlengt.Autofan schreef:Morgen maar eens kijken wat het kost om mn ramen te laten blinderen.Al komt er mssn wel een andere auto ivm verdubbeling van het aantal km woon-werk verkeer.
Misschien maar aan de diesel dan. Dit is atm mijn belangrijkste kandidaat.

http://images.paultan.org/uploads/2007/02/alfa147se.jpg
Maar eerst maar eens meer duidelijkheid vanuit mn werk voor ik to een eventuele aanschaf over ga.
 Voordeel is wel dat de C2 mag blijven! Ramen zijn geblindeerd, binnenkort gaat er een Climate Control in (Origineel systeem uit een andere C2. Hij wil hem eruit, hang hem er bij mij maar in dan.
 Voordeel is wel dat de C2 mag blijven! Ramen zijn geblindeerd, binnenkort gaat er een Climate Control in (Origineel systeem uit een andere C2. Hij wil hem eruit, hang hem er bij mij maar in dan.  ) en heb voor een prikkie chromen zijknippers (passen beter bij koplampen en achterlichten) en een alarm kunnen scoren. De verveling slaat dus nog niet toe!
 ) en heb voor een prikkie chromen zijknippers (passen beter bij koplampen en achterlichten) en een alarm kunnen scoren. De verveling slaat dus nog niet toe! 

Net als de Peugeot, maar die brengen we eerst weg op helemaal strak te laten maken
 Net als de Peugeot, maar die brengen we eerst weg op helemaal strak te laten maken