MR167 nummer 63/100 (

gelukkig is de douane er weer tussenuit gebleven, maar TNT en kornuiten hebben wel de display op een hoekje weten te beschadigen ... of misschien was het al zo bij de (eBay) verkoper.....

Dan kan ik je hand schudden, die heb ik bij dit model ook niet.Jasper schreef:het certificaat zat er ook al niet bij
dat is een andere, een serie R-GT (zonder zwart dak, met meerspaaks wielen en met de achtervleugel met de ' deuk ' erin.lambodiecast schreef:Héél mooi model, de 'echte' staat in het fabrieks museum dacht ik (of is dat nog een andere ?)
De eigenaar van MR / Looksmart heet Reali, en de lol van echtheidscertificaten is volgens mij dat je er geen duplicaten van verstrektlambodiecast schreef:Je ken eventueel dhr Realy (echt zijn naam hoor) bij MR contacteren, met een beetje geluk willen ze je een duplicaat opsturen ?
Ik heb 'm ook niet bij mijn Reventon, en nog twee andere MR's... volgens mij vergetenMarkopolo schreef:Dan kan ik je hand schudden, die heb ik bij dit model ook niet.![]()
tja, 55 euro. Maar verpakken zonder bubbeltjes folie of piepschuimchips...lambodiecast schreef:Dat is echt wel balen als je model zo aankomt, ik veronderstel dat je er nog een redelijke prijs voor hebt mogen betalen.
Ja, er zijn 2 straatversie gemaakt door SAT, het franse bedrijf dat de GT1 voor Lamborghini maakte.Tinman schreef:Is dat een echte straatversie? Hier heb ik nog nooit van gehoord namelijk.
Jasper schreef: Ja, er zijn 2 straatversie gemaakt door SAT, het franse bedrijf dat de GT1 voor Lamborghini maakte.
Een rode en een gele. Er is inderdaad weinig bekend over deze wagens
Ik heb alleen een low-res plaatje van de gele 1:1
Zou kunnen omdat het een Prestige Cars versie is.Jasper schreef:nieuwe toevoeging aan de collectie: Murcielago R-GT Pre-Serie
MR167 nummer 63/100 (denk ik, slecht leesbaar ...)
het certificaat zat er ook al niet bij