[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mercedes fan

Re: Nieuwe CMC op ebay gewonnen

Bericht door mercedes fan »

Dit model had ik voor de verkoop binnen gehengeld via marktplaats, nadat ik hem ontvangen had stiekem eigenlijk wel helemaal verliefd geworden, het idee is om met de collectie een andere weg in te slaan, namelijk racers/straatversies tot de 60'er jaren, van de high-end merken (CMC etc.) dit is dus een buitenbeentje, maar hij hoeft zich qua detail zeker niet te schamen :mrgreen: :thump_up:

Afbeelding

niet meer in collectie
:think: Heb er nog geen idee van wanneer de CMC Targa Florio arriveert, wanneer hij er is, krijgen jullie uiteraard de ploatjes te zien :cool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
NilsK
Schaal: 1:18

Re: Minichamps Porsche 906 World Record Monza 1/18

Bericht door NilsK »

Wauw.. wat een details. Prachtig ontwerp van de mannen uit Stuttgart indertijd.. ziet er nog steeds net als de 917 erg gelikt uit!
En ja, die Targa Florio... net als de 300 SLR 1000Miglia een prachtig model.

:thump_up: :worshippy:
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Met elke nieuw model wordt er een nieuwe verzamel richting in geslagen :mrgreen: , maar wel weer een heel gaaf model. De details zien er inderdaad prima uit incl. de reclame van de omstreden oliemagnaat :worshippy: .
Afbeelding
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Je pleegt wel een beetje verraad aan het merk met de ster, gezien sommige van je updates de laatste tijd :roll: Maar erg lelijk is-tie niet, dat doe je dan nog net wel weer goed :thump_up: :lol:
Afbeelding
mercedes fan

Silverarrow schreef:Met elke nieuw model wordt er een nieuwe verzamel richting in geslagen :mrgreen:
:shifty: :mrgreen:

Ik ga nu proberen om het idee van straat- en racewagens van de betere fabrikanten tot de 60'er jaren echt door te zetten :angel:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Wat maakt het uit of je verzameling een thema heeft, al bestaat het thema maar uit 'modellen die jij mooi vindt'. Dit is in ieder geval een schitterende aanwinst, wat een detail! :worshippy:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooi world record rood monster :cool: :dance:
mercedes fan

Bedankt voor de reacties weer heren, vraag me af wanneer die Duitser het geld eindelijk eens heeft, heb donderdag betaald :think:
BenF1

Bericht door BenF1 »

Mooi model :worshippy: Echt veilig ziet het er niet uit, maar dat was niet belangrijk in die tijd zeker...
mercedes fan

Zo, en nu maar eens even een Mercedes update, in de vorm van een C36 AMG..
Leuk hoor, die marktplaats verkopers die er niet bij vermelden dat er een mankement is aan het model, namelijk het ontbreken van een koplampglaasje..
Mocht iemand dus nog een C36 met een linkerkoplampglaasje en strakke velgjes over hebben, hoor ik dat graag..

Afbeelding

niet meer in collectie
Dan nog eventjes over de Targa Florio, denk dat ik een serieus probleem heb, mijn adresgegevens van mijn ebay account zijn namelijk verouderd, we hebben een huisnummer wijziging gehad, een aantal jaren geleden :doh: Nu maar hopen dat hij toch aankomt :eh:
kennytuning_
Banned

Re: UT Models Mercedes C36 AMG zwart

Bericht door kennytuning_ »

leuk model !
idd jammer van dat glaasje
over je probleem: gewoon even bij het betreffende huis aanbellen en vragen : is hier een pakje aangekomen :wink:
Afbeelding
mercedes fan

kennytuning_ schreef:leuk model !
idd jammer van dat glaasje
over je probleem: gewoon even bij het betreffende huis aanbellen en vragen : is hier een pakje aangekomen :wink:
:doh:

Is het begrip huisnummer wijziging jullie niet bekent in Belgie? :mrgreen:
Het probleem is, dat ik eerst op 10a woonde, en nu op nummer 11, 10a bestaat dus niet meer..
kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

ooh
zo zit de vork aan de steel
bij de post gaan vragen?
snel ebay mailen?
hoop boot jou dat het opgelost wordt
Afbeelding
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Hele gave Benz :drool: , misschien dat AMG ooit nog weer terugkeert naar de V6, met al die downsizing die ze tegenwoordig toe passen.

Wat betreft die Targa Florio: Ik zou dan toch even contact opnemen met de koeriersdienst waar jij denkt dat hij door bezorgd wordt, ze komen er meestal pas achter dat een adres niet bestaat tijdens het afleveren (er vind dus geen voorselectie plaats op niet bestaande adressen, voor zover ik weet).
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zeker een erg fraaie AMG. :worshippy: Jammer dat de verkoper weer iets niet gemeld heeft. Het velgen probleem is trouwens een algemeen probleem bij de UT modellen. Denk dat je daar mee moet leven.

Niet handig dat je je adres gegevens niet up-to-date hebt gemaakt. Waarschijnlijk zal het wel goed komen omdat de nummers niet ver uit elkaar liggen en het oude nummer niet eens meer bestaat. Denk dat de koerier dan wel naar nummer 9 of 11 toe gaat :wink:
Plaats reactie