Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Upgrades: Lamborghini Murcielago

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik wist niet dat er nog zoveel verschil was tussen de Murcielago releases!
Anyways, mooi gevonden en geluk gehad en nog mooier aangepast. Top en mooi die smoked achterlichten! :cool: :thump_up:

(Mijn zwarte Gate had stickers achter die voor de achterlichten diende, die eraf gehaald en mooi grijze lampen overgehouden! Net smoked led spul :D )
Upgrades

Upgrades: CMC Mercedes Mclaren SLR

Bericht door Upgrades »

Nog nooit zo'n heimwee gehad naar een model.... Had altijd gezegd, mijn SLR gaat nooit weg, mooie Lorinser velgen eronder geplaatst, die het model nog gewoon liet rijden en sturen en ook voor en achter verlaagd... Stond erg goed naast mijn AA Carrera GT, de enige die naast deze twee ontbrak was de Ferrari Enzo....toch maar van BBR, omdat er gewoon geen beter model van gemaakt is, tot op heden. Maar goed, deze is nog niet toegevoegd en nota bene krijg ik van forumlid An offer I could not refuse...dus ik toegegeven...en weg SLR...dit was hem:

Afbeelding

En toen begon de zoek tocht naar een nieuwe (maar ik wilde er geen torenhoog bedrag voor neer tellen), maar natuurlijk niet te vinden....totdat ik voor het eerst enkele weken geleden naar beurs in Houten ben geweest. Errug leuk en ik was ook met goed gezelschap :lol:

Had mij voor genomen om alleen te gaan kijken en om dat veilig te stellen, weinig geld meegenomen....zie ik daar die SLR van CMC :doh: ...ook nog in het zwart...en ook nog voor een zeer acceptabele bedrag. Helaas geen doos...
Maar geen doekoes meegenomen :doh: :doh:

Week later contant opgenomen met de verkoper, deal rond gemaakt en deze heeft hem opgestuurd...pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Model was stoffig, heb hem helemaal gepoetst en staat er nu glimmend bij...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Echt onbegrijpelijk dat ze niet de juiste grote velgen hebben gemonteerd. Zijn wel van aluminium...maar zelfs dat geeft hem niet de juiste uitstraling...deze worden dus vervangen, zodra ik de juiste velgen heb gevonden.

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard als ik weer Lorinser velgen heb gevonden (als je ze toevallig hebt liggen, aarzel dan niet om mij een PB te sturen :wink: ) zullen deze weer onder dit model komen. Heb ook Brabus velgen besteld, maar die Lorinser velgen zijn vééél mooier...toch Ate? (eigenaar mijn vorige SLR)

:doei:
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: Upgrades: CMC Mercedes Mclaren SLR

Bericht door Silverarrow »

:drool: ! Ben een hele tijd op zoek geweest naar dit model, maar heb de hoop inmiddels opgegeven. In ieder geval tof dat je 'm weer hebt kunnen bemachtigen :worshippy: :thump_up: .
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Super gedetailleerd model. Niet helemaal mijn kopje thee, maar het is zeker geen verkeerde aanwinst :worshippy:
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Prachtig model! :worshippy:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Super model. :thump_up:
gr
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooi dat je hem weer hebt kunnen scoren! :cool: Die wielen zijn inderdaad wel een echt vet minpunt, je ombouw was zeker geslaagd en zo had die gewoon moeten zijn! Mocht je een ander setje gaan monteren (voorlopig) ben ik erg benieuwd naar het resultaat van de looks. Een SLR met andere wielen zie je niet zo vaak :)
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

:shock:

*klimt weer op z'n stoel*

Waar in vredesnaam stond dit model op de beurs, ik loop me al meer dan een jaar blauw te zoeken naar een zwarte SLR van CMC :-x
Gefeliciteerd met je aanwinst, snap dat je er blij mee bent :worshippy:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Mercedes_Freak
Contacteer:

Bericht door Mercedes_Freak »

heb na jaren zoeken een zilvere, toevallig tegengekomen en gekocht.

echt super aanwinst!!! :cool:
Upgrades

Bericht door Upgrades »

mercedes fan schreef::shock:

*klimt weer op z'n stoel*

Waar in vredesnaam stond dit model op de beurs, ik loop me al meer dan een jaar blauw te zoeken naar een zwarte SLR van CMC :-x
Gefeliciteerd met je aanwinst, snap dat je er blij mee bent :worshippy:
:oops:

Deze stond bij de stand van Modellissimo...heeft alleen nog een blauwe en een rode...dacht ik... ook zonder doos, maar wel in de piepschuim houder! Ben eigenlijk opzoek naar nóg een zwarte CMC, voor iets heel stouts...maar goed, 1 was al moeilijk te vinden :roll:

Mocht ik de Brabus velgen binnen hebben, komen deze er voorlopig onder...ik hou jullie op de hoogte.

Mvg Upgrades

kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

:shock: wow, super model :!:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Geweldig model, wat een detail! Velgen lijken me inderdaad een maatje of wat te klein.
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Eventjes schoentjes passen...

Dit zijn niet de uiteindelijke velgen...ik was bezig met het verwijderen van de originele velgen en tevens verlaging van het onderstel en wilde deze indrukken jullie niet laten ontgaan. Het zijn Enkei velgen die eigenlijk bedoeld zijn voor een F40 LM, maar ze lijken enorm op de OZ velgen die onder de 722 zijn gebruikt, alleen het hart antraciet bij bedenken:

Afbeelding

Afbeelding

Sinister Black

Deze velgen komen onder een ander project van mij, een MB CL600 W215, maar mogen even onder de SLR:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgende keer waarschijnlijk de Brabus velgen eronder en dan uiteindelijk de Lorinser velgen...

:doei:

mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Vind de zwarte velgen wel heeel erg geslaagd staan onder deze uber sportwagen Giovanni :thump_up: :worshippy:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

nee, ik zou de zwarte er niet onder zetten
zoals je vorige zou ik hem terug maken :!: die was écht mooi
Afbeelding
Plaats reactie