Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
mercedes fan

Re: Marktplaats

Bericht door mercedes fan »

Scenic schreef:Iemand ervaring met de verkoper/verkoopster, Acja op Marktplaats? Kan daar namelijk een CL500 voor een hele lage prijs kopen.
Verkoper heeft ze naam ineens veranderd in Konings
Bij Meneer Konings kun je prima een model kopen, staat garant voor een vlotte afhandeling :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
NilsK
Schaal: 1:18

Bericht door NilsK »

Hallo allemaal,

Ik heb geboden op twee modellen van ene Gerard, uit Kinrooi / Weert. Ik vroeg me af of iemand enige ervaring met deze verkoper had, omdat hij een beetje 'bot' overkomt in zijn e-mails.

Verder lijken zijn prijzen me erg oké, dus gewoon even ter informatie.
benzfreak

Bericht door benzfreak »

NilsK schreef:Hallo allemaal,

Ik heb geboden op twee modellen van ene Gerard, uit Kinrooi / Weert. Ik vroeg me af of iemand enige ervaring met deze verkoper had, omdat hij een beetje 'bot' overkomt in zijn e-mails.

Verder lijken zijn prijzen me erg oké, dus gewoon even ter informatie.
Stond hierboven al iets over geschreven hé nils?
Heb wel eens met hem gemaild,altijd zeer vriendlijk was hij. :thump_up:
gr
NilsK

Bericht door NilsK »

Dan lijkt dit me geen enkel probleem. Dankjewel!

:)
NilsK

Bericht door NilsK »

Inmiddels getelefoneerd met Gerard en blijkt een enorm aardige man! Volgende week kan ik de modellen ophalen bij hem aan de winkel, helemaal toppie dus.
Hier ga ik gegarandeerd vaker kopen!

:dance:
Redem00

Bericht door Redem00 »

Hallo,

ik heb net een deal gesloten met Philip voor een BBR Ferrari (375Plus), mail contact was prima en netjes. Heb het geld reeds overgemaakt, ben benieuwd hoe 'snel' de levering is.
Als je er om vraagt stuurt hij extra foto's!!!
Over de prijs viel ook nog te praten dus tot zover is de ervaring goed...

Marcel.
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Iemand ervaring met ene Hans uit Oosterhout?
Afbeelding
scenic2
Contacteer:

Bericht door scenic2 »

cbnl 66 schreef:
Niek-106 schreef:Iemand ervaring met ene Hans uit Oosterhout?
ja ik ken hem ... :D
Hahaah wat een lol je vraagt naar CBNL66 Niek :lol:
Afbeelding
Redem00

Re: philip uit lelystad

Bericht door Redem00 »

cbnl 66 schreef:hoi heb een vraag wie ken of heeft ervaring met deze persoon
hy staat op marktplaats met de naam philip uit lely stad,zag een mooi model en prijs was goed
maar zijn foto,s zijn wat klein.en hy gebruik ook soms bij z,n modellen een achtergrond van ck models uit duitsland

dit is 1 van zijn adv Advertentie: 363888812
graag wat reactie,s :thump_up:
Ik had nog niets van hem gehoord naar mijn betaling, dus heb vandaag een emailtje naar hem gestuurd en kreeg vandaag gelijk een emailtje terug dat de betaling is ontvangen en dat de modelauto reeds is verzonden en waarschijnlijk vandaag of morgen aan zal komen.
Redem00

Bericht door Redem00 »

Gister heb ik de BBR ontvangen, netjes verpakt en in prima staat en zoals vermeld met origineel certificaat en helemaal compleet.
DerPolizist

Bericht door DerPolizist »

Phillip is zeer betrouwbaar :thump_up: Dat weet ik uit ervaring. Ik heb een ook een modelauto bij hem aangeschaft en die was precies in de staat zoals beschreven. Alleen heb ik het model niet laten verzenden, maar opgehaald op Lelystad CS :D
Vriendelijke en nette man, nette prijzen.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Eergisteren modellen gekocht bij ene Antwan in kerkrade (momenteel heet hij basie) nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een verkoper;

Ten eerste had ik voor 5 modellen betaald en werden er slechts 4 geleverd, toen ik vanmorgen probeerde te bellen werd er gezegd dat de post er een model had uit gehaald want hij had hem zeker weten ingepakt! Helaas voor hem ken ik de man die de 300 SL van kyosho heeft gekocht.. wat dus het missende model was, toen ik hem dit vertelde kreeg ik de boodschap; U zoekt het maar uit, daarna hoorde ik alleen nog een pieptoon.. verschillende malen geprobeerd weer te bellen maar er werd niet opgenomen. Daarnaast werden de modellen in een waanzinnig grote doos geleverd, wat opzich geen probleem is maar de Miura had geen ovp meer, hier was wat closet papier om heen gewikkeld en het model lag los in de doos, dus niks geen opvul materiaal met als gevolg een flink beschadigde miura, waar ik erg van baal deze had ik namelijk voor m'n eigen gekocht. Al met al een waaaaanzinnig slechte verkoper waar ik niks anders mee kan dan hem flink AF TE RADEN :thump_down:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Bjorn
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Oei, dat is heel erg vervelend :evil: :evil: :evil:

Ik heb ook eens zoiets meegemaakt (iemand die een auto van 50,- in wat wc papier wikkelde)
En het vervelende is dat je er helemaal niks tegen kunt doen. Zelfs Marktplaats doet niks als je een klacht indiend.
1:18 Fast and Furious
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Rattestreek, jammer genoeg zitten er van dit soort jongens tussen. :thump_down:
thebulldog

Bericht door thebulldog »

Dat is echt een !@#$%^&*() streek, ga je verder nog stappen ondernemen??? Ik heb dit ook een x gehad allemaal modellen zonder ook maar een stukje papier of iets anders (zaten 3 stukjes wc papier in) in 1 doos gefl*kkerd maar heb uiteindelijk op €5 na al me geld terug gekregen, ik denk omdat ik aangaf om het pakket persoonlijk terug te komen brengen (adres stond op de doos als afzender).

Zolang MP hier niks aan doet word het er alleen maar erger.
Plaats reactie