Benzfreak'sCollection: Mercedes S600 Norev
Re: Benzfreak'sCollection: 1/43 w124'ers
Leuk rijtje, ik stond vorige week nog te kijken naar een goedkope en bijzonder mooie '88er 1:1 W124... had 'm bijna gekocht.
tom schreef:Leuk rijtje, ik stond vorige week nog te kijken naar een goedkope en bijzonder mooie '88er 1:1 W124... had 'm bijna gekocht.
Heb je een link? Of foto's? Ben namenlijk grote liefhebben van de W124.

gr
Had geen camera bij me, auto staat niet op internet. Het was een superstrakke 200 uit 1988 in een (in mijn ogen fraai) caramelbruin metallic. Helaas een maatje te grote wielen (wel origineel MB en zeer strak) maar daar is snel iets aan te doen. Hij moest maar 1500 euro kosten, er zat geen krasje op en het interieur was als nieuw. Kilometerstand was volgens mij nog onder de 200.000.
tom schreef:Had geen camera bij me, auto staat niet op internet. Het was een superstrakke 200 uit 1988 in een (in mijn ogen fraai) caramelbruin metallic. Helaas een maatje te grote wielen (wel origineel MB en zeer strak) maar daar is snel iets aan te doen. Hij moest maar 1500 euro kosten, er zat geen krasje op en het interieur was als nieuw. Kilometerstand was volgens mij nog onder de 200.000.
En jij koopt die niet

gr
Re: Benzfreak'sCollection: Renault Clio Cup
Hierbij de foto's van de Renault Clio Cup.
Renault Clio Cup #94 J.P Bournot (Solido 1/18) :

Zo dat waren de foto's.
Ik vraag me af wat er aan de hand is met het forum? Want als ik mijn foto's verklein komen ze er soms nog altijd veel te groot op
gr

Renault Clio Cup #94 J.P Bournot (Solido 1/18) :

Zo dat waren de foto's.

Ik vraag me af wat er aan de hand is met het forum? Want als ik mijn foto's verklein komen ze er soms nog altijd veel te groot op

gr
Laatst gewijzigd door benzfreak op ma 05 jul 2010 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- kennytuning_
- Banned
Nu zie ik dat het na een tijdje weer wel goed is.kennytuning_ schreef:inderdaad ik heb dit ook , mods ! ! !

gr
Hé Casper.
Mooie Clio, veel details voor dat geld! Die van mij gaat binnenkort de thinner in (ik vind de lakkleur niet echt mooi meer) maar het is zeker geen onaardig model!
Strakke foto's ook!
Groetjes Nils
Mooie Clio, veel details voor dat geld! Die van mij gaat binnenkort de thinner in (ik vind de lakkleur niet echt mooi meer) maar het is zeker geen onaardig model!
Strakke foto's ook!
Groetjes Nils

Ja heb ook even getwijfeld of ik er geen 2 zou kopen, 1 voor zo te laten en 1 voor te herspuiten.NilsK schreef:Hé Casper.
Strakke foto's ook!
Groetjes Nils

gr
- ///M-power
- crawler_007
mooie clio CUP

pre order ford focus RS500 1/18 Minichamps
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Met deze livery sowieso niks mis, maar nog een tweede voor een mod kopen is niet zo'n probleem denk ik. Voor 15 euri mag je niet klagen 

The W124 Benz is a true classic.
I don´t wanna miss my scale 18 one

Bye
Faultier
Faultier
Faultier schreef:The W124 Benz is a true classic.
I like to have the 1/18 two,but its a very expensive model.

gr