Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
lambodiecast schreef:Bedankt voor de reacties, ben echt tevreden met de afloop, en vooral met dit model, zeker omdat ie blijkbaar al uitverkocht was voordat MR met uitleveren begon (volgens mijn Duitse leverancier toch), beetje raar dat we de meeste MR's in Hong Kong vinden, ze worden blijkbaar toch in Italië gemaakt hoor is mij verteld ... best wel grappig eigenlijk, eerste gaat ie van Italië naar Hong Kong en dan komt ie terug naar België
Zeer mooie toevoeging aan je fantastische collectie, die China Edition.
Ben hem net nog tegengekomen bij Alpimodel in giftbox op lederbasis (nr1 van 67 volgens hen) http://www.alpimodel.com/mk28_7.html
dave.r schreef:Zeer mooie toevoeging aan je fantastische collectie, die China Edition.
Ben hem net nog tegengekomen bij Alpimodel in giftbox op lederbasis (nr1 van 67 volgens hen) http://www.alpimodel.com/mk28_7.html
Hij zit inderdaad in de typische MR doos en staat op een leder basis ... serieuze prijs bij AlpiModel : 298.50 Euro, komt nog eens 59.70 Euro tax bij en 13.30 Euro verzendkosten ... dat is in totaal 371.50 Euro ... toch een redelijk bedrag hé, volgens mij wordt hij door de zeer geringe productie aantallen alleen maar duurder de volgende jaren
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
lambodiecast schreef:
Hij zit inderdaad in de typische MR doos en staat op een leder basis ... serieuze prijs bij AlpiModel : 298.50 Euro, komt nog eens 59.70 Euro tax bij en 13.30 Euro verzendkosten ... dat is in totaal 371.50 Euro ... toch een redelijk bedrag hé, volgens mij wordt hij door de zeer geringe productie aantallen alleen maar duurder de volgende jaren
Ben heel blij voor je dat het toch nog goed is afgelopen. Nu heb je toch meer waar voor je geld.
Nu valt alles meer in balans
En je hebt er nu nog een zeer exclusieve aanwinst bij
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ben net een beetje aan het rondkijken op het internet en kom op de site van modell-paradies.de terecht waar een conversie kit voor de Reventon aangeboden wordt ... en wat zie ik : mijn foto's !!!!
Het is zeker niet leuk dat ze zonder vragen jou foto's gebruiken.
Langs de andere kant kan je toch wel trots zijn dat een modelsite jou foto's gebruikt, zegt toch iets over de kwaliteit van je foto's.
Misschien kun je iets financieel bij winnen
je kan het als een eer beschouwen, maar toch niet netjes van hen, ik zou een financiële toegeving vragen, aangezien het dankzij jouw foto's is, dat zij dat model prachtig weergeven en verkopen
voor de rechter slepen! .
aan de ene kant een eer (denk ik) maar aan de andere kant ook wel jammer dat het niet eerst is gevraagd...
naja,we gaan zien hoe het loopt!
Laatst gewijzigd door v8-vette op di 13 jul 2010 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
heb al zelfde gehad
op ebay kwam ik een AA viper tegen .... met mijn foto's
toen ook email gestuurd naar de verkoper en vrij snel antwoord gekregen
sindsdien zet ik een watermerk in de foto's van m'n site en ook alle foto's van ervoor voorzien van het watermerk.
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43