Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- pabloprimera
- Contacteer:
Re: Matts DD-ers: Mijn 100ste. DD-er (16-06-2010)
Beste Matt,
Wat gaaf joh ! jij ook op een mijlpaal beland...100 Dutch Drivers...
Chapo Matt...
Heb je mijn melding ook gezien?
http://www.paol.nl/250.htm
Groet, Paul
Wat gaaf joh ! jij ook op een mijlpaal beland...100 Dutch Drivers...
Chapo Matt...
Heb je mijn melding ook gezien?
http://www.paol.nl/250.htm
Groet, Paul
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Matts DD-ers: Mijn 100ste. DD-er (16-06-2010)
Weer een mooi getal gehaald hier!
... en wel met een hele mooi update
. Ik vind hem echt heel dik deze brede body Alpine. Zeker sinds Otto aan de Alpines is begonnen ben ik er echt helemaal weg van. Zeer gave en mooie coupés zijn het en ik hoop dan ook dat ze het in de toekomst weer nieuw leven inblazen!
... en wel met een hele mooi update

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Matts DD-ers: o.a. ombouw Carel Godin de Beaufort (15-07-201
Eerst even een diecast van Carel Godin de Beaufort. Het is de Porsche 550A RS uit Le Mans 1957 Hij reed deze samen met Ed Huges (USA).
Ze behaalden een 8 ste. plaats. Het model is van Replycars ( nr.631 of 1000 pcs)

En dan een ombouw die met veel pijn en moeite tot stand is gekomen. Ik heb al eerder in een ander topic vermeld dat ik vanwege de behandeling van mijn "ziekte" weinig tot geen gevoel meer in mijn vingertoppen heb en dan is het verdomd moeilijk ombouwen. Zoals het er nu naar uitziet zal dit blijvend zijn.
Maar al met al en ondanks dit vervelend euvel het model toch tot een goed resultaat kunnen brengen....vind ik zelf.
Het betreft de Maserati 250F van Carel Godin de Beaufort uit de GP van Frankrijk van 5 juli 1959. Hij werd er 9 de. mee.
Dit model is wel al eens ooit door naar ik meen Autopassion gelimiteerd uitgebracht en hier worden inmiddels fikse bedragen voor neergeteld. Maar toch zat er een klein foutje in......De kleine vleugeltjes achter de voorwielen horen er niet te zitten. Dus zelf maar aan de slag.........
Als donorauto is een model van Schuco gebruikt.

Vervolgens het model gestript en van alle verf ontdaan. Tevens zijn de extra vleugels die achter de voorwielen zitten weggeslepen met de Dremel en bijgevijld.

Tevens enkele naden en koelsleuven weggeplamuurd.

De velgen ga ik ook aanpassen. Ze zien er namelijk nogal erg chrome en plastic uit.

Ook wordt er een passend figuurtje ingeplaatst. Het wordt geleverd door Denizen (RP 02)

Het airbrushwerk zit erop. Alleen dient de luchtinlaat nog ingekort te worden. Dit was iets wat ik pas naderhand zag..........

De velgen zijn met Tamya XF-16 gespoten en daarna met oostindische inkt nagedept. Zo komt er wat meer diepte in de velgen en zien ze er veel natuurlijker uit.

Op het model is nog een leren riempje aangebracht + een foto-etch gesp en foto-etch motorkap-clips met dit als eindresultaat.

Ze behaalden een 8 ste. plaats. Het model is van Replycars ( nr.631 of 1000 pcs)

En dan een ombouw die met veel pijn en moeite tot stand is gekomen. Ik heb al eerder in een ander topic vermeld dat ik vanwege de behandeling van mijn "ziekte" weinig tot geen gevoel meer in mijn vingertoppen heb en dan is het verdomd moeilijk ombouwen. Zoals het er nu naar uitziet zal dit blijvend zijn.

Maar al met al en ondanks dit vervelend euvel het model toch tot een goed resultaat kunnen brengen....vind ik zelf.

Het betreft de Maserati 250F van Carel Godin de Beaufort uit de GP van Frankrijk van 5 juli 1959. Hij werd er 9 de. mee.
Dit model is wel al eens ooit door naar ik meen Autopassion gelimiteerd uitgebracht en hier worden inmiddels fikse bedragen voor neergeteld. Maar toch zat er een klein foutje in......De kleine vleugeltjes achter de voorwielen horen er niet te zitten. Dus zelf maar aan de slag.........
Als donorauto is een model van Schuco gebruikt.

Vervolgens het model gestript en van alle verf ontdaan. Tevens zijn de extra vleugels die achter de voorwielen zitten weggeslepen met de Dremel en bijgevijld.
Tevens enkele naden en koelsleuven weggeplamuurd.
De velgen ga ik ook aanpassen. Ze zien er namelijk nogal erg chrome en plastic uit.
Ook wordt er een passend figuurtje ingeplaatst. Het wordt geleverd door Denizen (RP 02)

Het airbrushwerk zit erop. Alleen dient de luchtinlaat nog ingekort te worden. Dit was iets wat ik pas naderhand zag..........
De velgen zijn met Tamya XF-16 gespoten en daarna met oostindische inkt nagedept. Zo komt er wat meer diepte in de velgen en zien ze er veel natuurlijker uit.
Op het model is nog een leren riempje aangebracht + een foto-etch gesp en foto-etch motorkap-clips met dit als eindresultaat.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- crawler_007
Re: Matts DD-ers: Ombouw Carel Godin de Beaufort (15-07-2010
supermooie ombouw 

pre order ford focus RS500 1/18 Minichamps
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Echt heel mooi gedaan, en al helemaal in deze toestand

- droomautoos
- Contacteer:
Klasse Matt
Ik zou het met 100 goede vingertoppen nog niet kunnen

Open bodies schoppen kont
Ziet er fantastisch uit! Mooie auto trouwens... de Porsche is ook gaaf, een model wat ik zeer waardeer. 

De Massie is echt een super gave ombouw waar je meesterlijke vakkunde weer helemaal tot uiting komt
De Porsche van Replycars is leuk. Maar nu is Replycars niet een van de goedkoopste merken en dat geeft hogere verwachtingen. Zo vind ik het interieur wat speelgoedachtig overkomen ( Chrome stuurtje en kale metertjes). Had beter gekund

De Porsche van Replycars is leuk. Maar nu is Replycars niet een van de goedkoopste merken en dat geeft hogere verwachtingen. Zo vind ik het interieur wat speelgoedachtig overkomen ( Chrome stuurtje en kale metertjes). Had beter gekund

Klasse Matt

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
prettige ombouw
.
helemaal de gezien de toestand :respect:

helemaal de gezien de toestand :respect:
diep respect hier en ga zo door zounik zeggen en de mooie modellen blijven komen.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Inderdaaddroomautoos schreef:Klasse Matt![]()