Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
Re: Jaap - SLS AMG cadeau
ook alsnog gefeliciteerd, die zus moet wel erg gek met je zijn....lol. erg mooi model, ook in het mat niet gek.
Ja echt wel een mooi cadeau
De SLS is veruit de mooiste Mercedes sinds jaren!

De SLS is veruit de mooiste Mercedes sinds jaren!
Te gek cadeau , man. Hopelijk heb je de dag niet in het 100 laten lopen
Sinds jaren is de een Mercedes die mijn hart kan bekoren
Fantastische auto en ook het model is zeer geslaagd

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
16 juli 2010
Ik zag deze modellen op Marktplaats staan onder 1 advertentie. Heb zomaar een (laag) bod gedaan en de verkoper ging akkoord.
Het zijn 2 Amerikanen van Ford.
De 1e is mijn 6e filmauto tot nu toe.
Ford Gran Torino 1976
"Starsky & Hutch"
ERTL

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit model op foto's op internet altijd wat vond tegenvallen, maar in model is het een hele leuke wagen.
Ik ken de film helemaal niet, dus moet die maar eens gaan kijken
.
De 2e is ook een hele dikke wagen.
Ford Torino Talladega 1969
Maisto

Ik vind deze wagen wel trekken hebben van de Dodge Charger hebben, alleen op sommige plekken zitten er meer golvende lijnen in de carroserie van de Talladega.
Er zit wat lakschade op dit model, maar ik ga lekker een keer "knooien" met dit model.
Binnenkort komt ook mijn 7e filmauto
Ik zag deze modellen op Marktplaats staan onder 1 advertentie. Heb zomaar een (laag) bod gedaan en de verkoper ging akkoord.
Het zijn 2 Amerikanen van Ford.
De 1e is mijn 6e filmauto tot nu toe.
Ford Gran Torino 1976
"Starsky & Hutch"
ERTL

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit model op foto's op internet altijd wat vond tegenvallen, maar in model is het een hele leuke wagen.
Ik ken de film helemaal niet, dus moet die maar eens gaan kijken

De 2e is ook een hele dikke wagen.
Ford Torino Talladega 1969
Maisto

Ik vind deze wagen wel trekken hebben van de Dodge Charger hebben, alleen op sommige plekken zitten er meer golvende lijnen in de carroserie van de Talladega.
Er zit wat lakschade op dit model, maar ik ga lekker een keer "knooien" met dit model.
Binnenkort komt ook mijn 7e filmauto

Laatst gewijzigd door Jaap op wo 04 aug 2010 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaap - "Starsky & Hutch" + Talladega
Kan je beter een aflevering van de oude serie kijken jaap.
Dat heeft nog echt 70's gevoel en het beastyboys: sabotage gevoel.
De film ging echt nergens over....voor mij een van de slechtste verfilmingen van iets leuks ooit
(en dan tel ik de nieuwe knightrider serie niet mee, want dat mag niet eens hardop genoemd worden)
die tweede torino, wat een schuit zeg, grappig hoe twee torino's zo verschillend kunnen zijn.
Dat heeft nog echt 70's gevoel en het beastyboys: sabotage gevoel.
De film ging echt nergens over....voor mij een van de slechtste verfilmingen van iets leuks ooit
(en dan tel ik de nieuwe knightrider serie niet mee, want dat mag niet eens hardop genoemd worden)
die tweede torino, wat een schuit zeg, grappig hoe twee torino's zo verschillend kunnen zijn.
Klopt wat je zegt Jaap , uit de verpakking is de Gran Torino S&H een heel mooi model , veel beter dan op foto's van verkoopsites
.Tevens heb je een aardige deal gedaan zo te zien want op Amerikaanse E-bay sites gaat hij al vlug 100$ op de counter. En zoals hierboven terecht vermeld kan je inderdaad beter de oude serie zien , de remake-film is een klucht , de series waren nog echte detective-reeksen, vooral Huggy Bear was een niet te versmaden karakter
.
De Talladega is uit de moedelreeks 2 reeksen voor de Gran Torino en daarom zit er zoveel verschil tussen de 2 modellen , als je hem toch echt gaat pimpen zou ik hem in een matte kleur zetten en het interieur een jaren 60/70 modieus kleurtje .
Alleszins 2 mooie aanwinsten en succes met het pimpen

De Talladega is uit de moedelreeks 2 reeksen voor de Gran Torino en daarom zit er zoveel verschil tussen de 2 modellen , als je hem toch echt gaat pimpen zou ik hem in een matte kleur zetten en het interieur een jaren 60/70 modieus kleurtje .
Alleszins 2 mooie aanwinsten en succes met het pimpen

Weer twee erg mooie Amerikanen!
Toch leuke details op de Starsky & Hutch, zoals het zwaailicht op het dak
De Talladega mag er ook zeker zijn, ik hou wel van dikke muscle cars zoals deze!
Toch leuke details op de Starsky & Hutch, zoals het zwaailicht op het dak

De Talladega mag er ook zeker zijn, ik hou wel van dikke muscle cars zoals deze!
- Jaap
- Contacteer:
Op Marktplaats staat de Starsky & Hutch voor bijna 40 euro, maar deze 2 heb ik voor € 35,- gekregen.Bondracer schreef:Tevens heb je een aardige deal gedaan zo te zien want op Amerikaanse E-bay sites gaat hij al vlug 100$ op de counter.
Ik had wel zoiets zitten denken ja, matzwart. Interieur weet ik nog niet. Misschien ideeën hier om dit model een leuke buitenkant te geven?Bondracer schreef:De Talladega is uit de moedelreeks 2 reeksen voor de Gran Torino en daarom zit er zoveel verschil tussen de 2 modellen , als je hem toch echt gaat pimpen zou ik hem in een matte kleur zetten en het interieur een jaren 60/70 modieus kleurtje .
Alleszins 2 mooie aanwinsten en succes met het pimpen![]()

Ooh, wat heb ik dat computerspel van Starsky & Hutch vaak gespeeld, altijd van die achtervolgingen, altijd de boeven pakken
Wat een heerlijke tijd was dat, net als GTA Vice City, en dan later de uitgebreide San Andreas.
Jaa, echt super modellen Jaap. Beide hebben zo hun charme

Wat een heerlijke tijd was dat, net als GTA Vice City, en dan later de uitgebreide San Andreas.
Jaa, echt super modellen Jaap. Beide hebben zo hun charme

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- F40F50ENZO

Maar dat is aan jou wel toevertrouwd.

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
schitterende amerikaanse bakken !
allebij heerlijke bakken en de "strasky & hutch is wel de topper van de twee.
De naam Talladega sprak me direct aan
nie omwille van de wagen maar ivm de racetrack in USA
niet te min zijn het mooie aanwinsten
Muscle wagens spreken me ook aan (heb er een aantal staan)
nie omwille van de wagen maar ivm de racetrack in USA
niet te min zijn het mooie aanwinsten
Muscle wagens spreken me ook aan (heb er een aantal staan)
twee erg mooie aanwinsten
en over Starsky en Hutch. De film is inderdaad niets zou voor de oude serie gaan

en over Starsky en Hutch. De film is inderdaad niets zou voor de oude serie gaan

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer: