Maar doe mij maar een auto.

Ziptuning in Gent (Belgie)Jolly Club schreef:Hoe en door wie is jouw Fiesta gechipt Schuifelhoofd ? Hoeveel levert het op (vermogen/koppel/verbruik) , en wat moet het kosten ?Ford Fiesta 2005 1.4 tdci (gechipt)
Loop zelf al tijden te twijfelen of het goochem is eraan te beginnen, dus ben benieuwd naar je ervaringen!
Wat rijd je zelf Scuderia? Ik heb een soepele 1.4 tdci in mijn Fiestaatje liggen, maar ik geraak overal, heb airco, voorruit verwarming,rsh_scuderia schreef:Niks van aantrekken Kioosjoofen.
Chippen van eeen Fiesta. Ik snap dat het kan, maar waarom zou je het doen? Dan ben je niet binnen 32 seconde op de 100 maar binnen 24?
Je moet je niks aantrekken van RSH, die rijdt Fiatschuifelhoofd schreef: Wat rijd je zelf Scuderia? Ik heb een soepele 1.4 tdci in mijn Fiestaatje liggen, maar ik geraak overal, heb airco, voorruit verwarming,
fijne zetels, goede stereo, ik heb zelfs meer kofferruimte dan de Peugeot Partner van mijn vriendin. Wat heb ik meer nodig?
Ik heb ook nog 2 motorfietsen, en werk er zelf aan, en niet enkel aan die van mij, dus moet er af en toe een trailer achter,
en een wiel of voorvork in de kofferbak. 1 ervan is een oldtimer, een Harley FLT uit 1980, de andere (daily driver) een
Honda CBR1000F uit 1991 met 145pk, dus als het even snel moet![]()
En het is een Ford, dus rijgedrag is best leuk met zijn "slechts" 93 pktjes.
NilsK schreef:Roest? Op een wagen van pak 'm beet 5 jaar oud?
Way to go, Ford! Dat is toch wel erg.
![]()
Nee, ik geloof dat mijn zus' Focus van '99 nog geen last heeft van roest, hoor. Het is ook hoe je met de auto omgaat.
Toen wij onze Mondeo (bj '98) en Focus (bj '00) hadden was ook op die auto's geen roest te bekennen, maar die waren dan ook pas een paar jaar oud...
Ik heb ze bijna helemaal liever dicht.rsh_scuderia schreef:Zien er goed uit![]()
Hoewel ik ze wellicht nog lekkerder zou vinden als er nog meer spaakjes op zouden zitten, maar dat is persoonlijk.
Het geheel ziet er stijlvol uit.
Dat is ook niet zo moeilijkLexusfreak schreef:Maar ik ga niet meer geld uitgeven dan de auto waard is.