Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Droomautoos schreef:Staat ie mooi bij z'n andere 1/12 broertjes
postbode nog geklaagd over rugklachten
De vrachtwagen mocht de straat gelukkig in, en de heftruck was gelukkig ook op tijd Er moest alleen wel een stuk muur worden gesloopt om alles binnenshuis te krijgen
W-J schreef:Die staat vast goed bij je andere 1:12 modellen
Samen met z'n twee broertjes
Nu alleen nog een Ferrari 288GTO in 1/12 en het rijtje van de 'supercars' is compleet!
@jos: er is nog schaal 1:8 van het merk pocher, maar die zijn lang niet zo gedetailleerd dan de 1:12 modellen. Ze zijn veel meer van plastic gemaakt ( het interieur en de motor dan)
Er zijn wel genoeg extra onderdelen bij te koop, om dat model nog mooier te maken, maar dan ben je erg veel geld kwijt Ik hou het liever bij 1:12, daar is ook een beetje meer keus van
EN JAWEL! Jelmer is officieel besmet met het 1:43 virus
Hier mijn nieuwe trotse aanwinst
Ferrari GTO Evoluzione in de schaal 1:43 van het merk Starter (handgebouwd door de fabriek zelf)
Maar gelukkig ook nog een 1:18 erbij
Deze had ik al in het geel, en in het rood is dit model nog veel zeldzamer! Word echt zelden aangeboden. Maar ik heb er één kunnen bemachtigen voor een ontzettend lage prijs