Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MEXICO - Het zit voormalig F1-wereldkampioen Kimi Räikkönen niet mee. De Fin crashte gisteren tijdens de openingsdag van de Mexicaanse rally op spectaculaire wijze uit de race door middel van een zesvoudige koprol.
De overstap naar het World Rally Championship verloopt vooralsnog stroef voor de Citroen coureur. In niet voor het kampioenschap meetellende races maakte hij een onzekere indruk, evenals tijdens de seizoensopener in Zweden waar hij ook in de beginfase van de wedstrijd veel tijd verloor door van de weg te raken.
Wat een lachertje is die Kimi tot nu toe, nou gelukkig put hij hoop uit de snelle tijden die hij op enkele proeven set (of delen van proeven )
Zo vraag ik me af of Kimi nog wel salaris overhoud na al deze schades die hij tot nu gehad heeft.
MEXICO - Het zit voormalig F1-wereldkampioen Kimi Räikkönen niet mee. De Fin crashte gisteren tijdens de openingsdag van de Mexicaanse rally op spectaculaire wijze uit de race door middel van een zesvoudige koprol.
De overstap naar het World Rally Championship verloopt vooralsnog stroef voor de Citroen coureur. In niet voor het kampioenschap meetellende races maakte hij een onzekere indruk, evenals tijdens de seizoensopener in Zweden waar hij ook in de beginfase van de wedstrijd veel tijd verloor door van de weg te raken.
Wat een lachertje is die Kimi tot nu toe, nou gelukkig put hij hoop uit de snelle tijden die hij op enkele proeven set (of delen van proeven )
Zo vraag ik me af of Kimi nog wel salaris overhoud na al deze schades die hij tot nu gehad heeft.
ja dat vind ik ook en ik had persoonlijk liever gezien dat red bull het geld aan een goede jonge rijder geef, en dat het lieft aan 1 van de talanten uit het knaf team uit nederland.
ZO was er ook een knurft die bij Ford de ene na de andere crash mocht maken.
Ook zo een lapswans. Na een tig-voudige koprol je rallywagen afschrijven is namelijk helemaal niet wat je wilt in een WRC, toch?
Goede strijd tussen solberg en Ogier en loeb was echt te sterk voor iedereen, die man is echt een klasse apart.
en ja dan het ford team mijn favorieten ze deden het niet goed en ze denken dat het aan het afstelllen van de dempers heeft gelegen.
Ze namen de betere afstelling over van het stobart team en toen ging het betr erg raar maar het is niet anders.
volgende raly begin april in jordanie hopelijk doen ze daar bter en krijgen we een spanned vervolg vann 2009.
rsh_scuderia schreef:ZO was er ook een knurft die bij Ford de ene na de andere crash mocht maken.
Ook zo een lapswans. Na een tig-voudige koprol je rallywagen afschrijven is namelijk helemaal niet wat je wilt in een WRC, toch?
Klopt, Markko Märtin !!!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
De dood of de gladiolen is er tegenwoordig niet meer bij Waarom mag Kimi niet deelnemen aan rally's?, die jongen moet ook leren, voor de rally blijft hij dit jaar toch een rookie, net als Ken Block, die kan ook een potje sturen maar prakte die Ford ook tegen een rotswandje aan. Zie liever dit dat dat er van die "rekeningrijders" rondrijden. Ge moet toch je grens opzoeken en ja dan ga je er wel eens overheen. Hoeveel Rally's heeft die jongen nu gereden
Laat hem dan eerst in een lagere klasse ervaring opdoen in plaats van een goed zitje bezet houden omdat hij commercieel aantrekkelijker is dan echt talent.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Laat hem dan eerst in een lagere klasse ervaring opdoen in plaats van een goed zitje bezet houden omdat hij commercieel aantrekkelijker is dan echt talent.
ben ik het mee eens rally rijden is geen circuit waar je elk rondje het zelfde tegen komt (of er staan wat ande rijders op de baan ).
er zijn talenten genoeg.
dennis kuipers gaat ook een deel van het wk 2010 rijden maar dan als prive team
Ja maar daar zit tegenwoordig de Autosport vol mee. En met een WK titel achter je naam ga je niet tussen de puistenkoppies rijden
En wat nieuwere crashes (mits goed aflopend) zijn meer dan welkom Kunnen ze bij RTL eindelijk die videoband aan m'n opa teruggeven
RaceXpress schreef:Legendarisch merk keert terug in het World Rally Championship
Mini keert na ruim veertig jaar afwezigheid terug in het World Rally Championship. Met de door het gerenommeerde Prodrive gebouwde Countryman World Rally Car neemt het Britse merk vanaf 2011 deel aan een aantal rally’s, om in 2012 het eerste volledige seizoen mee te doen. De eerste tests zullen nog aankomende herst plaatsvinden.
“Ik ben blij dat Mini vertegenwoordigd zal zijn op een van de populairste niveau’s van internationale autosport”, aldus Ian Robertston, bestuurslid van Mini-eigenaar BMW. “De in het verleden behaalde rallysuccessen hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het imago van het merk. De klanten van Mini hebben daarnaast altijd grote interesse gehad voor autosport.
“Ik weet zeker dat we een aantal hoofdstukken kunnen toevoegen aan het succesverhaal van Mini in de rallysport. De Mini Countryman biedt een fantastische basis en in Prodrive hebben we een sterke en ervaren partner.”
Het is nog niet duidelijk wie er achter het stuur van de Mini’s mogen kruipen.Onder andere Marcus Gronholm en Kris Meeke worden genoemd.
Wel aardig een nieuw merk erbij nadat in eerdere jaren fabrikanten vertrokken