Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
boerke04 schreef:Dat is een schitterende wagen, waarom heeft het eigenlijk zo lang geduurt
De verkoper (via Ebay) vertelde me steeds dat hij mijn geld niet binnen had. Ik heb hem en kopie van mijn bankafschrift getuurd, waarna hij eindelijk eens ging controleren of het geld er echt niet was...
Het bleek al 2 maanden op zijn rekening te staan.
Niet echt een goede verkoper dus
boerke04 schreef:Dat is een schitterende wagen, waarom heeft het eigenlijk zo lang geduurt
De verkoper (via Ebay) vertelde me steeds dat hij mijn geld niet binnen had. Ik heb hem en kopie van mijn bankafschrift getuurd, waarna hij eindelijk eens ging controleren of het geld er echt niet was... Het bleek al 2 maanden op zijn rekening te staan. Niet echt een goede verkoper dus