Een PB sturen als bericht naar de prullenbak gemodereerd is?

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
supernova

Een PB sturen als bericht naar de prullenbak gemodereerd is?

Bericht door supernova »

De topictitel lijkt me wel duidelijk. Ik kom er net achter dat er ook 2 of 3 postings van mij weggemodereerd zijn. Dat heb ik echter nooit in de gaten gehad omdat berichten die in de prullenbak gezet worden niet als nieuw te herkennen zijn (toch?). Nu lijkt het mij wel handig als je als gebruiker een (automatisch gegenereerd) PB'tje krijgt zodra er een bericht van je naar de prullenbak geschopt is.
Dan weet je
A) het bericht was op een of andere manier tegen de regels
B) je bent gelijk ' gewaarschuwd' dat je de volgende keer effe beter moet opletten
C) je weet dat je bericht verwijderd is zodat je je niet kleurenblind hoeft te zoeken als je 'm probeert terug te vinden... :|
Vooral dat laatste lijkt me handig. Ik wist zeker dat ik iets gepost had, maar kon het absoluut niet meer in het betreffende topic terugvinden. Pas na een tijdje nadenken kwam ik op het idee dat mijn bericht wel eens naar de prullenbak geschopt zou kunnen zijn. Dat had ik dan graag even geweten. Het enige alternatief is om de prullenbak eens in de zoveel tijd te bekijken om te zien of er ook iets van jou tussen zit, dat lijkt me nogal omslachtig... :doh:

Dus: is dit voorstel technisch makkelijk uit te voeren? En zijn jullie het met mij eens dat je over zoiets beter een PB'tje kan krijgen?
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Re: Een PB sturen als bericht naar de prullenbak gemodereerd

Bericht door Muiter »

supernova schreef:Dus: is dit voorstel technisch makkelijk uit te voeren? En zijn jullie het met mij eens dat je over zoiets beter een PB'tje kan krijgen?

Ben ik helemaal met je eens, bij deze versie van dit forum kan ik het niet invoeren. Ik hoop dat het wel lukt bij de nieuwe versie, misschien zit het daar wel automatisch bij. Het stond in iedergeval al op mijn lijst om te gaan uitwerken.
Plaats reactie