Geeft een hoop stof!

deurtje gespoten als experiment:

Een rode motorruimte!

dus alles maar grijs gespoten:

na vele inspanning eindelijk klaar met schuren!

peace

eerste laklaag:

dit is hoever ik nu ben, verder updates zullen volgen als ik verder ben

ze zitten nu tijdelijk erop, ze kunnen nu ook niet draaien, heb van de week 6 mm lagertjes gekocht, die gaan er binnenkort opscenic2 schreef:De velgen moeten achter wat naar binnen.
ja en om gewoon te zien hoe het staat. ik vind de auto er een stuk nieuwer en stoerder uitzien nu, naar mijn inziens heeft hij zo zonder bumpers (gaan er ook niet meer opkomen) een beetje een hotrod lookscenic2 schreef:Oke het was dus eigenlijk om even te proberen, en kijken of ze wel passen.
heb bij noro tuning nieuwe uitlaten besteld, bijde kanten een pijpje, alleen de betaling gaat nog niet want ik rkijg via ing een andere naam, dus ik ga het geld niet overmaken, dan is het dalijk gewoon "weg" ook komt er een luchtfilter onder de motorkap.Driver-X schreef:Lekker bezig!
Ik zou inderdaad de bumpers er ook niet meer op doen, maar dan wel even de uitlaat inkorten.
Ik vind deze velgen niet zo mooi staan eigenlijk, zou ik eerder voor multispaak gaan ofzo.
originele wielen leven niet meerBien schreef:Ik vind deze velgen eerlijk gezegd ook niet zo goed bij het model passen. Misschien kun je de originele velgen opknappen of voor spaakwielen gaan?
Verder goed bezig!