Jasper heeft een 1/43 Lamborghini collectie
Re: Jasper heeft een Lamborghini collectie
Lekker rijtje racers 

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie Lambo's..........vooral die dikke velgen vallen goed op. Prachtig

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Bedankt voor jullie leuke reacties
Nu weer twee 'joepie' updates
ten eerste de GELE uitvoering (zoals de originele wagen) van de Diablo GT1 Stradale

Dit is weer een originele, en dus niet de aangepaste rode
Ik ga wel de binnenkant van de deuren en het interieur zwart maken, zoals het hoort
en de spiegels op de juiste plek zetten... ietsje naar buiten dus...
En in een ander vitrinedoosje stoppen, want het originele Starter doosje is te smal voor de spiegels
daarom hebben ze die ook iets naar binnen gemonteerd
Ten tweede een hele mooie en moeilijke update (qua verkrijgbaarheid)
Een Provence Moulage kit van de de Diablo SVR Supertrophy 1997 'Pasha de Cartier'

Eén van de gaafste liveries ooit op een SVR geplakt, vind ik

Nu weer twee 'joepie' updates

ten eerste de GELE uitvoering (zoals de originele wagen) van de Diablo GT1 Stradale

Dit is weer een originele, en dus niet de aangepaste rode

Ik ga wel de binnenkant van de deuren en het interieur zwart maken, zoals het hoort

en de spiegels op de juiste plek zetten... ietsje naar buiten dus...
En in een ander vitrinedoosje stoppen, want het originele Starter doosje is te smal voor de spiegels

Ten tweede een hele mooie en moeilijke update (qua verkrijgbaarheid)

Een Provence Moulage kit van de de Diablo SVR Supertrophy 1997 'Pasha de Cartier'

Eén van de gaafste liveries ooit op een SVR geplakt, vind ik

verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Gave livery, ben zeer benieuwd als deze af is

- lambodiecast
Mooie update ... alleen ziet die Starter er niet al te best uit, heb je enig idee uit welk jaar deze kit is, blijkbaar was de detailering niet al te best toen ... maar het is wel een zeer zeldzaam model, dus dat maakt alles weer goed
Die Diablo SVR is inderdaad zowat de mooiste livery die meereed toen, kan niet wachten tot ie af is.

Die Diablo SVR is inderdaad zowat de mooiste livery die meereed toen, kan niet wachten tot ie af is.
[quote="lambodiecast"]Mooie update ... alleen ziet die Starter er niet al te best uit, heb je enig idee uit welk jaar deze kit is, blijkbaar was de detailering niet al te best toen ... maar het is wel een zeer zeldzaam model, dus dat maakt alles weer goed
Ik denk uit 1998; het origineel is uit 1997 toch? en de race versie die starter gemaakt heeft (van seizoen 1997) staat wel 1997 op de base; bij deze staat 1998.
Het starter nummer is E023, dus het is een vroege uit de begintijd in ieder geval.
De detailering van het model is op zich best goed hoor; het is gewoon een gladde jongen.
Het ontbreekt alleen aan afwerking aan de binnenkant (deuren), en de raampjes (en de zwarte randjes eromheen)
Maar het is geen MR, BBR of Looksmart natuurlijk.
En de zeldzaamheid maakt inderdaad een hoop goed

Ik denk uit 1998; het origineel is uit 1997 toch? en de race versie die starter gemaakt heeft (van seizoen 1997) staat wel 1997 op de base; bij deze staat 1998.
Het starter nummer is E023, dus het is een vroege uit de begintijd in ieder geval.
De detailering van het model is op zich best goed hoor; het is gewoon een gladde jongen.
Het ontbreekt alleen aan afwerking aan de binnenkant (deuren), en de raampjes (en de zwarte randjes eromheen)
Maar het is geen MR, BBR of Looksmart natuurlijk.
En de zeldzaamheid maakt inderdaad een hoop goed

Geinig update-je uit Houten.
Mondomotors maakt deze twee versies van de Gallardo Supertrofeo in 1:43.
Toegegeven; het is geen Looksmart kwaliteit, maar voor de prijs van 1 Looksmart zet je een heel startveld van 24 wagens van Mondo neer

en de witte even naast de Looksmart voor het vergelijk

Mondomotors maakt deze twee versies van de Gallardo Supertrofeo in 1:43.

Toegegeven; het is geen Looksmart kwaliteit, maar voor de prijs van 1 Looksmart zet je een heel startveld van 24 wagens van Mondo neer

en de witte even naast de Looksmart voor het vergelijk

Dikke Lambo's weer. 

- lambodiecast
Mooie spielerei hé ... ik heb deze ook in 1/24 en 1/18 van Mondo, toffe dingetjes die toch niet mogen ontbreken in je verzameling hé.
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie update. Ik heb eens even een aantal update's van je bekeken en moet zeggen: erg gaaf
Maar een open Lambo (cabrio) vind ik echt niet kunnen. Dat staat nou eenmaal niet en past niet bij z'n imago. 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Dank, en dat van een Fer
ri fan
Al in 1966 presenteerde Lamborghini een open 350GT, in 1967 een open 400GT, in 1968 een open Miura, in 1976 een open Urraco (de Silhouette) en in 1982 een open Jalpa, in 1994 de Diablo Roadster dus waarom zouden nu een open Gallardo of Murcielago opeens niet kunnen?
En wat denk je dan van open Fer
ri's ? Kan dat wel ? 

Al in 1966 presenteerde Lamborghini een open 350GT, in 1967 een open 400GT, in 1968 een open Miura, in 1976 een open Urraco (de Silhouette) en in 1982 een open Jalpa, in 1994 de Diablo Roadster dus waarom zouden nu een open Gallardo of Murcielago opeens niet kunnen?
En wat denk je dan van open Fer

Open of dicht,prachtig...... 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Nou, ik vind over het algemeen een Ferrari een ander type auto dan een Lambo. Natuurlijk zijn er ook Ferrari's die je niet in cabrio uitvoering moet zien zoals: F40, 288 GTO, Enzo, FXX enz. Maar bijvoorbeeld een 308 GTS, F355 GTS of een California kunnen het wel weer hebben.Jasper schreef:Dank, en dat van een Ferri fan
![]()
En wat denk je dan van open Ferri's ? Kan dat wel ?
Over het algemeen vind ik Lamborghini vergelijkbaar met de eerst genoemde groep (extreme Ferrari's, superexoten) en dus niet geschikt voor een cabrio uitvoering. Deze auto's leveren superprestaties die niet passen bij het relaxte imago van een cabrio vind ik.
Maar laat wel duidelijk zijn dat Lambo's prachtige auto's zijn, alleen zie ik ze liever in gesloten uitvoering

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl