Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nee in de 1:1 aero ligt een opel omega 2.4 in met 296 graden nokkenas, afgedraaid vliegwiel alle poorten in de cilinderkop gepolijst en in het spruitstuk zijn ze ook gepolijst de vooras is trouwens van een 1000 serie kadett c coupe GT/E (is origineel verstevigd en heeft een carterpan beschermer is wel makkelijk want de aero is 8 cm verlaagd met 14 inch wielen.
De versnellingsbak is van een B Manta een een i 400 interieur. Hetzelfde als het model zeg maar daar ligt precies dezelfde motor in zal eens kijken of ik daar een goede zichtbare foto van kan maken.
Nee in de 1:1 aero ligt een opel omega 2.4 in met 296 graden nokkenas, afgedraaid vliegwiel alle poorten in de cilinderkop gepolijst en in het spruitstuk zijn ze ook gepolijst de vooras is trouwens van een 1000 serie kadett c coupe GT/E (is origineel verstevigd en heeft een carterpan beschermer is wel makkelijk want de aero is 8 cm verlaagd met 14 inch wielen.
De versnellingsbak is van een B Manta een een i 400 interieur. Hetzelfde als het model zeg maar daar ligt precies dezelfde motor in zal eens kijken of ik daar een goede zichtbare foto van kan maken.
Groetjes Gerrit.
Jaja Een lekkere special zeg.
Vet dat je een i 400 interieur hebt en de (bijna) verplichte ATS rims. Mooie kleur op de koop toe. Heel gaaf.
Is er een site waar ik kan kijken naar het bouwproces en de bijbehorende foto's
Nee helaas deze is er niet maar ik kan wel een foto van de aero plaatsen.
Maar dan moet ik er eerst fotos van maken want de aero staat bij mijn vader thuis en heb hier geen foto van de aero beetje stom maarja. Het is trouwens bauernr 350 origineel was het een c1 (met de richtingaanwijzers onder de bumper) maar heb er een c2 van gemaakt met de richtingaanwijzers naast de koplampen vind ik persoonlijk wat mooier. Ik zal kijken waneer ik bij mijn vader ben en dan zal ik fotos maken.
Groetjes Gerrit.
Laatst gewijzigd door aerogerrit op ma 16 aug 2010 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
prachtige update in de heerlijke kleuren
mooi setje bij elkaar zo,je bent goed bezig.
uiteraard de subaru`s lekker, lekker.
allemaal weer mooie aanwinsten.