Beste mede JB 007 tijdschrift collectie verzamelaars,
Als aanschaffer van de gehele serie, voor mijn 14jr neefje, ook totaal JB OO7 verslaafd, heb ik zelf als MB verzamelaar, al 2 Benzen in mijn collectie staan. Te weten de zilveren MB 600 OHMSC, en de MB 250 SE OP, volgende keer is in de schappen, de MB S in de garage en weer later komt het MB S model uit met ski's op het dak.
Later wordt er ook een MB 190 / 200 Heckflosse Ambulance gemaakt.
Nu heb ik een beetje naar de "lijst" gekeken, wat al is uitgebracht en nog wordt uitgebracht (

)
Maar ikzelf zou nog graag andere MB modellen voorbij zien komen:
- MB 450 SEL, For your eyes only (rijdt dan door die nauwe gangen / stort neer in de afgrond)
- MB 250 SE, For your eyes only (rijdt in de sneeuw in Capri)
- MB 220 S ponton, Goldfinger (achtervolging in het bos / fabrieksterrein)
- MB 180 Ponton, Goldfinger (achtervolging in het bos / fabrieksterrein)
Vrachtwagens en bussen, spelen ook een aardige rol in de film serie.
Ik ben niet geheel bekend, met alle Benz auto's uit de JB OO7 films, maar ben er van overtuigd, dat jullie ook wel "extra" wensen hebben, mbt tot andere merken auto's / een extra dio met een gelijke auto maar in een andere zetting, enz..
Weten jullie iets van een forum met een link, om je wensen te kunnen uiten, zodat er wellicht nog een extra toevoegingen aan deze serie gedaan kunnen worden

(Met google kom ik er niet uit, er zijn 1001 en pagina's over dit onderwerp)

Misschien is het een idee, om een topic in dit JB topic aan te maken, waar iedereen graag zijn extra modellen wil kenbaar maken
IK zag onlangs, dat er een Sherpa bus, open is gemaakt, zoals de aanvaaring met Jaws, maar de liefhebber, kan nu wel een extra Sherpa kopen, om zijn collectie compleet te houden.
Misschien kunnen wij als verzamelaars, toch enige druk uitoefenen op de makers van deze serie
Persoonlijke favo JB, is wel For your eyes only, en A view to a kill (tijdens de opnames op de Eiffeltoren, was ik met de middelbare school op een 5 daagse excursie in Parijs, en kon toen helaas de Eiffeltoren niet opklimmen

)
met interesse, zal ik jullie reacties lezen, Ron